Според изданието Automotive News, в Honda вече работят над този автомобил. Резултатът ще бъде идеологически приемник на NSX.

Предвижда се това да е автомобил с разположен по средата на шасито двигател. Първоначално са предвиждали това да бъде V10. Заради кризата обаче проектът беше замразен за определено време. “Разбира се все още има хора, които обичат двигател като V10. Вероятно това е носталгия. Ерата на двигателите V10 обаче вече е отминала”, казва Ито.
Той обаче не уточнява какъв двигател ще има бъдещият суперавтомобил на Honda. Струва си да припомним, че през далечната вече 1990 г. именно Ито е главният конструктор на уникалното за времето си алуминиево шаси на Honda NSX. Изпълнителен директор на Honda той става едва през юни тази година.
Междувременно главният конкурент на Honda в Япония, фирмата Toyota представи сега на автомобилния салон в Токио собствен суперавтомобил с двигател V10. Lexus LFA е с атмосферен двигател V10 с максимална мощност 560 к.с., който ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди. За Toyota V10 не е отминала епоха, макар да планира да пусне от новия си суперавтомобил само 500 броя на цена по 375 000 долара.


0