IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Компютърни образи на новата „петица” на BMW

Сега, когато модернизираният Audi A6 вече е на пазара, а дилърите вече зареждат и Mercedes-Benz E-Class модел 2010, вниманието се обръща към предстоящата поява на новото поколение на BMW 5-series.

Компютърни образи на новата „петица” на BMW
Този автомобил е лидер в своя клас още от появата си. И седанът, и комби версията (Touring wagon) са сред най-важните и продавани модели на BMW.
До официалната поява на новата „петица” остават няколко месеца, като зачестиха спекулации за бъдещия й дизайн. Новата Серия-5 ще се появи още в началото на идната година, като световната й премиера ще бъде през март в Женева.

Изданието Motor Authority публикува серия от компютърни образи на бъдещия автомобил, които са направени на базата на шпионски снимки на колата. Хора от фирмата са потвърдили, че това което виждат е много близко до истината.
От BMW обаче твърдят, че най-сериозните промени при новото поколение на „петицата” не са във външния дизайн, а в техническата част на автомобила.
Сред двигателите ще бъде познатия от Х6 и 5-series GT бензинов V8 би-турбо с обем 4.4 литра. Сред дизеловите двигатели ще има голям избор от турбоагрегати. С новата „петица” BMW ще пусне и два хибридни варианти. Единият ще бъде с подобна на показаната наскоро при ActiveHybrid 7 система от бензинов двигател и електромотор, а другият ще бъде комбинация от дизелов двигател и електромотор.

Ще има и богат избор от трансмисии при новото поколение на Серия-5. Сред тях ще бъдат механичната скоростна кутия с шест степени, полуавтоматичната Steptronic с шест степени и ново поколение на ZF с осем скорости.
Новата технология EfficientDynamics ще се предлага също при новата „петица” заедно със системата за регенериране на енергията използвана от спирачките. Динамиката на автомобила ще бъде подобрена, нещо на което BMW държи особено много. За целта в производството на колата ще бъдат използвани много композитни материали, карбон и фибростъкло, алуминий.
Платформата на колата е интересна комбинация от алуминиева част отпред и традиционна стоманена „клетка” за отделението за пътници и задната част. Подобна конструкция ще подсигури доста добро съотношение между теглото на предната и задна части, което ще има за резултат подобрена управляемост на колата.
 
0 от 500