IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru Impreza WRX STI Carbon

Subaru представи в Токио специална версия на Impreza WRX STI, наречена Carbon.

Subaru Impreza WRX STI Carbon
Това е най-новия специален модел на Subaru и той определено е насочен към ентусиазираните почитатели на марката и по-екстремното шофиране.

Единственото нещо което в тази светлина буди недоумение, е факта, че колата ще се предлага единствено с автоматична трансмисия с пет скорости. Според производителите, това се прави за да се даде комфорт на управлението за много по-широк кръг от потребители.

Както показва и името, Impreza WRX STI Carbon има много части от карбон и фибростъкло. Покривът на колата е изцяло от нов композитен материал, който заменя стоманения панел, като по този начин намалява тежестта на колата и в същото време сваля центъра на тежестта по-ниско.
Интериорът на колата е изцяло от естествен велур, включително и таблото, което е обвито с естествена кожа. Седалките са спортно кресло на JDM Recaro.

Специалната версия на Subaru WRX STI е създадена на базата на версия  A-Line и е с двигател тип boxer с обем 2.5 литра и мощност 300 к.с. Двигателят е с една турбина и предлага максимален въртящ момент 350Nm наличен при 6000 об/мин.
Тази специална серия на Subaru Impreza WRX STI ще се предлага единствено на пазара в Япония.
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Киркор и Гарабет ( преди 16 години )
    Тъпия си ти ,че простата ти глава изобщо ни в клин ни в ръкав се обажада(искало глупавото пуберче и то да каже нещо ама от тъпота му се напукали пъпките). Не обяснявам на теб, ясно си пише към кого е поста. Ама явно си доста *** да разбереш ,че някой пита ,друг му отговаря. Хайде вземай си кофичките и лопатките и остави батковците да си говорят.. Има време бавния ти мозък за почне да подгрява ,за кво става въпрос във форумите. А сега бегай при баба си да ти смени осрания памперс.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Ти сериозен ли си? Аз да не падам от небето, нали имам автоматик. Ама как ще сравниш ръчният режим на автоматика с ръчната скоростна кутия? Това ръчен режим на автомата звучи като "домашно кино" и като магаре в космоса. Или автоматик, или ръчка. Или на кино, или у вас пред 42"-ката с 5+1. Ама магаре в космоса...
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Съгласен съм, но все пак има хора, които предпочитат ръчката. Аз като им казвам на познатите ми, че имам Корола автоматик и всеки се цупи :"За кво ти е тоя автоматик?!?". Та идеята тука беше, че Няма нужда да се ограничават с автоматика, а да предлагат и ръчка :)
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kiko ( преди 16 години )
    не ни обяснявай принципа на DSG,известен е още от 50-те години.Ако сега си го разбрал,значи си ***.И DSG не е автоматик,а роботизирана кутия,която по надеждност е супер зле.Трите хилядни от секундата ще се превърнат в три хиляди лева като идеш в сервиза.Че и нашите още не могат да я оправят като хората.Автоматик ли,не мерси!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 16 години )
    Ево е с такава автоматична кутия с два съединитела, но за Субару не съм унеден, че е същата!? Инъче за автомата си прав, не са като едно време
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    А ти с това на работа ли смяташ да ходиш? И ще му сложиш две зъбни помпи в багажника и ще ги закарах от т.А до т.Б с 200 км/ч? Или ще сложиш сака за път и вътре, ако име нещо за похапване ще стане на паста от лашкането. Стига глупости. Колата не е за всеки ден :)
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Киркор ( преди 16 години )
    Новите автоматици ,доставят по-голяма динамика на колата.Все пак DSG-сваля с 3 хилядни ускорението пред механичната скоростна кутия.Защото двойния съединител е захапал всички предавки предварително. на единия съединител са 1,3,5-та предавка а на втория да 2,4,6-та предавка.И при смяната не губиш време да изключиш едната и да превключиш на другата ,докато си натиснала съединителя ,това е губене на хилядни а при двойния роботизираната кутия само сменя съединителя. от 1-ва директно на зацепила 2-ра
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    SUBARU-fen ( преди 16 години )
    besen sam - samo za Japan , s djasna direkcija. DISKRIMINACIJA. SHTE SE OPLA4A V H A G A ...........
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пламен ( преди 16 години )
    това, че е автомат, не означава, че няма ръчен режим....можеш да си я ръчкаш колкото си искаш....удоволствието е гарантирано! поздрави на автоманиаците!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A. ( преди 16 години )
    Rychni skorosti - samo za ekstremni koli, koito se karat vednyj na mesec-dva. Inache izobshto niama smisyl da rychkash napred nazad. Avtomatika si e avtomatik.