IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf R = бързина и икономичност

Във Франкфурт, германците представиха официално най-бързата серийна модификация на Golf.

Volkswagen Golf R = бързина и икономичност

Както вече писахме, заместникът на R32 използва турбо-бензинов TSI двигател с обем 2.0-литра, доставящ 265 к.с и 350 Нм, познат от Scirocco R.


Задвижването се предава към четирите колела, посредством системата 4Motion на VW, а като опция се предлага и DSG трансмисия.

Оборудван с шест степенната механична трансмисия, заместникът на Golf R32 се нуждае от точно 5.7 секундни, за да закове стрелката на скоростомера на 100 км/ч. Версията с DSG трансмисия взима тази дисциплина за 5.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Въпреки спартанските си качества, тази модификация изисква средно по 8.5 литра на 100 километра.

С други думи, новият най-бърз Volkswagen Golf демонстрира по-голяма мощност, по-добра динамика и по-нисък разход на гориво. Според изчисленията на немците, той е с 21% по-икономичен от предшественикът си.

Колата се отличава с нов аеродинамичен bodykit, LED светлини, двойна ауспухова система, уникални 17-нчови колела, спойлер, дифузер и др.


С Golf R, германците планират да стъпят здраво в този сегмент на автопазара в САЩ. Golf R споделя голяма част от компонентите на Scirocco R, който обаче не се предлага оттатък океана.

Във Франкфурт, Volkswagen представя три R-модела - Golf R-Line, Scirocco R-Line и Passat CC R-Line
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    R8 ( преди 16 години )
    Таблото е изключително функционално и прекрасно четливоС бялата светлина вечер е уникалноРазлични цвят на сигналните лампи не е подрабран случайно и за разлика от бмв никона не светят всички наведнъж по време на движение а само при първоначалното стартирана на автомобилаама то не селяци кво да им обясняваш карай си вектрата и завиждай
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тебе пък кой те пита бе ***!
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    WickedSixD ( преди 16 години )
    А и да, таблото е уникално шарено, просто дразни от шарения, особено като за СПОРТНА кола хич пък не приляга. А на фона на масивния волан и табло още по голям контраст прави
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    WickedSixD ( преди 16 години )
    Не знам хора,просто гледам новите Голфове и Р версии и кви ли не версии. Еми банален е тоя дизайн, някакси не впечатлява. Просто тоя вид и тая стойка на Гоуфа не е интересна и се повтаря с всяко поколение. Не казвам че не е добър или достатъчно бърз,напротив. Просто не радва... Сирокото е друго нещо,този модел определено е в десятката и е уникален по дизайн.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    OOO4 ( преди 16 години )
    Turboto е луда работа там е бъдещето.
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Koe му е шареното бе хора,това е чек,на всички коли е така когато са контакт..тоест светят всички ламбички:)иначе нищо особенно,Scirocco ми харесва повече!
  • #3
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MoTkO ( преди 16 години )
    много си прав тая шарения много ще се хареса на пеЛнишките *** а другото няма какво да се коментира обикновен голф
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    И на мен ми харесва, ама наистина вътре прекалено шарено, а пък казват, че луд на шарено се радва...
  • #1
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бай хуй ( преди 16 години )
    мммм уредите като цветовете на дъгата, е няма такива ***...иначе хубава количка, макар и да е ФВ