IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf R = бързина и икономичност

Във Франкфурт, германците представиха официално най-бързата серийна модификация на Golf.

Volkswagen Golf R = бързина и икономичност

Както вече писахме, заместникът на R32 използва турбо-бензинов TSI двигател с обем 2.0-литра, доставящ 265 к.с и 350 Нм, познат от Scirocco R.


Задвижването се предава към четирите колела, посредством системата 4Motion на VW, а като опция се предлага и DSG трансмисия.

Оборудван с шест степенната механична трансмисия, заместникът на Golf R32 се нуждае от точно 5.7 секундни, за да закове стрелката на скоростомера на 100 км/ч. Версията с DSG трансмисия взима тази дисциплина за 5.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Въпреки спартанските си качества, тази модификация изисква средно по 8.5 литра на 100 километра.

С други думи, новият най-бърз Volkswagen Golf демонстрира по-голяма мощност, по-добра динамика и по-нисък разход на гориво. Според изчисленията на немците, той е с 21% по-икономичен от предшественикът си.

Колата се отличава с нов аеродинамичен bodykit, LED светлини, двойна ауспухова система, уникални 17-нчови колела, спойлер, дифузер и др.


С Golf R, германците планират да стъпят здраво в този сегмент на автопазара в САЩ. Golf R споделя голяма част от компонентите на Scirocco R, който обаче не се предлага оттатък океана.

Във Франкфурт, Volkswagen представя три R-модела - Golf R-Line, Scirocco R-Line и Passat CC R-Line
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    до ww то от гоуфо по-голяма каруца няма и няма да има автомобилните компании се развиват а това си остана един голф за селяни като тем отишли в града да избиват комплекси от селското си потекло
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    ww ( преди 16 години )
    абе какво му е шареното ми така е като е на контакт после като запали лампите угасват *** такива ходите си карайте каруците на село
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Просто поредната боза изсмукана от пръстите на психясал журналист верен на гоуфо. Иначе нищо особедно просто голф. Като гледам *** който се опитва да отвори вратата за да търси прилика с Двойката точно за такива *** е направена таз ***. Такива идиотчета като се качат в истинска кола и тогава виждат че са били много далеч от истината да вярват в гоуфо
  • #16
    0 rate up comment 3 rate down comment
    marian ( преди 16 години )
    чакам Голф 7.Да си говорим честно,тази доработка на Голф 5 е излагация за ФВ.
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    АВДИ ( преди 16 години )
    МоТко с мозъчето плоско!
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    preli4a mi na seat leon... ni6to npovo pod slynceto tazi kola nikoga nqma da e individualna edin + oba4e 6te ima i tova 4e 6te e 4x4 toest tunerite 6te q nakarat da vyrvi ;)
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    fff ( преди 16 години )
    всико хубаво "бърза", икономична, таблото шарено, ама поне малко повече банзин да бяха и сипали.Не говори добре за концерн като vag да е в резерва кола,която е на един от най-големите авто салони.
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    шаренийка неква .... за тия пари един Лексъс и си решавам тотално всички драми и чуденки.
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    M Power ( преди 16 години )
    нискокачествена дръгня!Особено вътре е адски демоде,все едно японка кола от средата на 90-те
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ронин ( преди 16 години )
    Заради липсата на развитие в модела германците започват да предпочитат японските и италиянски бегачки-и комфорта,и "бягането",и иконамичността им,и цената са по-добри от тези на "Голф".