IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Insignia OPC Sports Tourer

Opel представи горещата версия на Insignia комби.

Opel Insignia OPC Sports Tourer

До скоро, когато заговорехме за комби, първото нещо, за което се сещахме беше багаж. Е, това не се променило, но освен много място за багаж, комбита напоследък предлагат и много адреналин.

Типичен пример за това е Opel Insignia OPC Sports Tourer - семейна машина с би-турбо V6 двигател с обем 2.8 литра. Максималната му мощност е 325 к.с., а максималният въртящ момент 400 Nm.

Освен това, моделът предлага задвижване на четирите колата и електронен диференциал срещу приплъзване (eLSD), познат от Saab Turbo X.

Ускорението на Opel Insignia OPC Sports Tourer до 100 км/ч. става за 6.1 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. 

Спирачките са Brembo с перфорирани дискове, а окачването спортно. Външният вид на Insignia Sports Tourer OPC включва всички задължителни елементи, които открихме и при горещата седан версия на колата. В интериора виждаме спортни седалки от Recaro, нов волан с три спици и плоска долна част, кожен лост за скоростите и прибори на таблото имащи по-спортен вид. 

Продажбите на Opel Insignia OPC Sports Tourer ще стартират преди края на тази година.

0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    breaker ( преди 16 години )
    Единия пише Инсиния(прави се на италианец), другия пише "Орел". Я се научете да пишете първо и тогава коментирайте колата, която има всички данни да претендира за всичко.
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Obrut ( преди 16 години )
    Много си прав, пич. Инсинята наистина е много далеч от претенциите си. Да са живи и здрави, сега като са в една фирма с Волга, ще прокопсат. Да живее Дерипаска!!!
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Obrut ( преди 16 години )
    Веднага ти казвам - Тойота Авенсис 2.2 D-CAT Luxury Комби, само 177 к.с., ама същия въртящ момент, което е по-важното в случая. Плюс това предлага с около 30% повече място както за шофьора, така и за пътниците. Освен това със сигурност не е комплексарска марка като орела. Тествал съм и двете коли, и мога да ти кажа, че орела превъзхожда авенсиса само в претенциите си, че е нещо.
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    kjl ( преди 16 години )
    6tom ne ti haresva zna4i si ili komplekssar ili neprokopasnik taka 4e govorete si negativizmi :D:D:D
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Д Добрев ( преди 16 години )
    Я, кажи кои са тия "страшни" хонди и мазди, да ти се посмеем малко?
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 16 години )
    За по-малко от 80 хил. лева може да си вземеш страшни Хонда или Мазда, не знам дали ще са 4х4, но имат важно предимство - няма да са Опел!
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    az ( преди 16 години )
    Orela e gotin,naistina e napakan s extri i za tiq pari si zaslujava.Problemite pri opel idvat sled parvite 3 godini, po`vat da s epqvqvat defekti i im pada cenata pogolovno.Ina4e kolata e naistina nahasva6to izglejda6ta
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MEN ( преди 16 години )
    Хаха незнам за по-готин ама по скъп със сигурност, бързо казвайте друга лимузина с 325к.с. 4х4 с рекаро салон, BREMBO спирачна система и толкова красива... за 80 000лв. с ддс и акциз :)))) Този път Опел удариха кьоравото!
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 16 години )
    е нема що все едно гледам saab turbo xв евтин вариант същата боя задната броня и двата кюнеца са същите само дето сааб-ът е много по-готин
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Крис ( преди 16 години )
    Дано този ОПЦ е с по-високо качество от нормалния Опел инсигния, че е много лошо, и всеки който се е качвал ще го потвърди. На реклама не си личи но на живо е голям ***.