
Целта на ВВ1 е да се справи с всяка ситуация в градското ежедневие, благодарение на компактността, пъргавината и ловкостта си (3,50 м радиус на завой). За да постигнат това, екипите на Peugeot подсигурили 4 места при дължина на автомобила 2,50 метра.

Рекордните размери в купето осигуряват и значителен товарен обем, а външните размери позволяват да се паркира на много малко пространство, дори напречно на тротоара.
Организацията на пространството в купето постига невероятна ергономичност : мястото на водача е по-вертикално, което е възможно поради липсата на педали на пода. Пътникът зад водача, както и пътниците от дясно са седнали в тандем
Достъпът до местата е улеснен чрез обратно отваряне на вратите, а достъпът до багажника става през заден капак и капак тип „hobby”. Интериорът се променя според нуждите, така че товарният обем варира от 160 л (с 4 пътника) до 855 л (само с водач и пътник).

ВВ1 може да се похвали още с голяма остъклена площ, телефон, навигация, интернет достъп, радио, МР3, камери за обратно, които заместват страничните огледала и много други.

Както вече споменахме, освен всичко друго, ВВ1 е и електромобил. Групите електродвигатели-колела в задната част, разработени от Michelin, са вградени по оригинален начин, за да се постигне максимална компактност. Общата мощност им мощност е 15 kW (20 к.с.).
Тя му позволява отлична пъргавина (0 до 30 км/ч за 2,8 сек) и ускорения (30 до 60 км/ч за 4сек). Максималната скорост достига 90 км/ч.

Акумулаторните батерии, които захранват двата електромотора, са тип литиево-йонни. Те осигуряват мощност, която може да се използва във всеки момент и гарантират автономия от 120 км. Намират се под дясната и лявата седалка, което спестява пространство в купето. Освен това, разположението им между осите на предните и задните колела влияе положително върху центъра на тежестта за постигане на стабилността, особено при рязко спиране.
Купето на ВВ1 е изработено от карбон, шасито е тръбно и е дело на Peugeot Motocycles. Теглото на екологичното возило е точно 600 кг.


0