IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е купето с четири врати на Bugatti

След месеци на спекулации, автомобилът най-накрая бе показан официално.

Това е купето с четири врати на Bugatti
Малко преди премиерата си, купето с четири врати на Bugatti се появи в интернет пространството. Първоначално този модел трябваше да се казва Royale, после Bordeaux, но вече е напълно ясно, че ще бъде наречен Galibier - името на най-високата точка в Алпите, през която преминава Tour de France (2645 метра).

Изкуство, Форма и Техника - това са трите основни неща, които характеризират Bugatti Galibier 16C.

Като започнем с външния дизайн, преминем през новаторските технологии и материи, използвани при конструирането на колата, и като завършек добавим двигател с върховна мощност, достигаме до името на Bugatti Galibier 16 - един истински спортен автомобил, предлагащ неземен лукс.

Тялото на Galibier е конструирано от ръчно изработени въглеродни влакна, покрити с тъмно син цвят. Калниците и вратите са изградени от полиран алуминий. Салонът може да бъде определен като произведение на изкуството и впечатлява със своя изчистен дизайн и типичният за марката първокласен лукс.

Колата ще използва познатия от Veyron - W16 двигател, който при Galibier ще бъде разположен под предния капак. Все още не е известно с колко конски сили ще разполага този модел. Стана ясно единствено, че максималната скорост, която ще развива луксозното купе с четири врати, надвишава 350 км/ч.

Повече подробности за Bugatti Galibier 16C очаквайте веднага след премиерата му на автосалон Франкфурт 2009.
0 от 500
  • #51
    18 rate up comment 0 rate down comment
    gmmarchello ( преди 16 години )
    колкото и да е шик да не забравяме че все пак всичко идва от фолксваген
  • #50
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Xa! ( преди 16 години )
    Ти си много, ама много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много, много,много, много, много, много, много, много, глупав човек!
  • #49
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    и аз така виждам прилики с панамерата, не ми харесва екстериора, но интериора е много изчистен и изискан
  • #48
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Веско ( преди 16 години )
    *** специалистите по дизайн тука и тъпите коментари. Кое на какво приличало? Ми на миксер ли да прилича или прахосмукачка. Всички коли вече се проектират със софтуер и минимум мисъл. естествено, че при еднакви изисквани (входни данни) ще излиза една и съща форма. Електрониката е стандартна и се купува. Голяма част от механиката също е на подизпълнители. Разликата идва накрая, какво кожица или дръвце ще турнат и някое копче повече.
  • #47
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Профилът е като на Porsche Panamera.Абсолютно същият!
  • #46
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    zadnicata e otvratitelna
  • #45
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
  • #44
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    PROSTOOO MNOOGOO SHIK :)))
  • #43
    17 rate up comment 0 rate down comment
    SMOKY ( преди 16 години )
    tova ve4e e ...............neveroiatno,vseki element e na miastoto si.tsarska e.
  • #42
    17 rate up comment 0 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 16 години )
    В интерес на истината и аз не съм супер фен на Porsche,нито пък съм анти-Bugatti (една от любимите ми коли е EB110) или VAG но се дразня като казваме на черното бяло...нищо повече...