IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 4007 с двоен съединител

Шестстепенна DCS опционално в дизел модела с мощност 156 к.с.

Peugeot 4007 с двоен съединител


Peugeot 4007 се появи на пазара през 2007. SUV-моделът е технологично идентичен със Citroën C-Crosser и Mitsubishi Outlander. Моделът се предлага с дизелов мотор с мощност 156 к.с и бензинов със 170 к.с., който може да се поръча със CVT-автоматик. 

Сега 2,2-литровият дизелов двигател (156 к.с.) се предлага с опцията 6-степенна механична скоростна кутия или скоростна кутия с двоен съединител и също със шест степени. При Peugeot тази кутия се нарича „Dual Clutch System" и се съкращава DCS.

4007 се оказва първият модел на Peugeot оборудван с такава скоростна кутия. Както е обичайно при подобен тип скоростни кутии с двоен съединител, електронното управление предугажда, коя степен следва да бъде избрана и „я приготвя“ предварително. Така смяната на предавките може да става много бързо. Нововъведаната DCS-система работи с два мокри съединителя. Това позволява кутията да работи с 380 нютонметровия дизелов двигател. Сухите съединителите прегряват при работа с висок въртящ момент.

Разходът при новата DCS-версия е съвсем малко по-нисък, но спринтът до 100 леко се удължава. Надценката за скоростна кутия с двоен съединител е 1500 евро.

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    иво ( преди 15 години )
    обикновенно французите правят добър дизайн на колите си но в този случай доста се излижиха, може би най грозния SUV модел сред марките
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Проблема при съчетаването на относително мощен дизелов мотор и кутията е не толкова стойността на въртящия момент , колкото това че се "стоварва" с рязко и натоварва елемнтите тресово , за разлика от бензина , който разгръща , мощността си в доста по-широк диапазон от обороти. там ги няма тези резки натоварвания, който всъщност представяват проблема. По долу е статията за е -класа на брабус със 1100 НМ въртящ момент, все пак и той е "автоматик" ...
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Фелипе ( преди 15 години )
    "Сухите съединителите прегряват при работа с висок въртящ момент."Някой може ли да ми каже Ферари 458 Италия с какъв съединител е, като има доста по-голям въртящ момент от Пежо 4007? Защото аз си мисля, че е сух, но винаги може и да греша, разбира се.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    chavv ( преди 15 години )
    т.н. трансмисии с 2 съединителя DSG са създадени от Borg-Warner, ФВ са първата фирма лицензирала и внедрила в масовите си коли трансмисиите.Патентите са на Борг-Уорнър.
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    умника ( преди 15 години )
    Ти сигурно си го хапвал и знаеш вкуса, а?Всички във форума се радваме, че си опитвал това за което говоиш...да ти е сладко и другият път ЛАЙНОЯД:)))
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Blake ( преди 15 години )
    *** си ти и цялото ти семейство.Колко френски коли си имал бе ***, че даваш определения?
  • #2
    1 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    скоростната кутия с двоен съединител е патент на VW , който все повече се налага и все повече производители залагат на негоно само скоростанта кутия не прави автомобилаа на френското *** както и да му сложат си остава мивизливо ***
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    1500 Евро, ама двойният съединител, докато сменя скоростите няма как да го разберете! :) Страшна работа. Тука един познат има Супърб от старите и Октавия от най-новите, която е с двоен съединител. Каза, че настъпва и гледа само как стига 120 км/ч без нищо да усети!