IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова версия на Fiat Qubo

Пред нас е новият Fiat Qubo Trekking, един автомобил, за който от Fiat казват, че е „подходящ за любителите на природата и спортовете на открито”.

Нова версия на Fiat Qubo
Fiat Qubo Trekking ще има официалната си премиера във Франкфурт. Колата е с двигател 1.3 Multijet с максимална мощност 74 к.с. 



Автомобилът е със системата на Fiat „Traction+” за traction control, която дава някои характеристики на off-road на новата версия на Fiat Qubo. Според производителите от Fiat, този модел притежава способности съпоставими с тези на лек кросоувър. 

Системата „Traction+” действа при скорост над 27 км/час след включването на бутон на таблото. Тя електронно симулира самозаключващ се механичен диференциал, като включва спирачката на въртящото се (плъзгащото се) колело и прехвърля движещия момент върху колелото което има по-добър контакт с пътя. 



В унисон с off-road възможностите на автомобила, неговата височина над пътя е повишена с 20 мм в сравнение със стандартния Qubo. Във външния вид на версия Trekking виждаме нова предна броня, предпазни кори, релси на покрива, затъмнени задни стъкла и изпъкнали арки над калниците. 

Все още не са известни цената и началото на продажбите на новата версия на Fiat Qubo.
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Fiat ( преди 16 години )
    Ето за common rail технологията. Измислена от швейцарец,но Фиат и Магнет Марели първи я свързват с ECU на автомобила и после продават лиценза на Бош. http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Нищо подобно.Швейцарец го продава на Бош.А първите системи на Фиат са правени в Швейцария.На практика Фиат не са измислили нищо.Но те не си и приписват каквото и да е заслуга.Само някакви *** тук се опитват да ги правят по-велики от колкото са.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ас ( преди 16 години )
    май неможеш да четеш.Фиат го пусна първи,и вместо да го лицензира го продаде на Бош защото беше в криза през далечната 97ма.Говорим за леки автомпобили,защото при камионите го има отдавна.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ...или ако не беше Института в Берн,Швейцария!Хайде тия филми с Common rail някъде другаде.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ас ( преди 16 години )
    ако не беше Фиат,света нямаще да види Common rail do 3000 godina
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    R20 ( преди 16 години )
    много хляб има да ядат Фиат,не само моторите са им калпави
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    g.tulev ( преди 16 години )
    карал съм Пунто с този 1.3 Мултиджет , не е лош , но до 2000 об/мин изобщо го няма,все на обороти трябваше да го държа,уморителна работа
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dido ( преди 16 години )
    Какви са тези глупости "Traction +" Имаме служебна КИА Сийд 2007 и нейното ESP я има тази фукция без излишни бутони.