IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шпионски снимки от Audi R8 Clubsport

Това са първите шпионски снимки на „горещото” Audi R8 Clubsport.

Шпионски снимки от Audi R8 Clubsport
Както вече се знае, Clubsport е създаден на базата на R8 с двигател V10. Според вътрешни източници от Audi цитирани от автомобилни медии, R8 Clubsport ще има собствено тегло с 50 до 75 кг. по-ниско от стандартния R8 V10. 



Автомобилът ще има леко повишена мощност и предаване само към задните колела. От шпионските снимки се вижда, че ще има и леки промени във външния вид, като са се появили малки крилца в долния край на бронята, а отзад дифузьорът е станал по-голям и има нова форма. Малкият автоматичен спойлер, който при стандартната версия се появява автоматично при определена скорост е заменен с доста по-голямо, фиксирано крило. 



Вътре в колата се вижда нещо, което най-вероятно е топлинна преграда разположена зад водача. Предполага се, че част от луксозния интериор на стандартната версия е премахната за да се спести от теглото. 

Audi Clubsport най-вероятно ще бъде представен на автомобилното шоу в немския град Есен през ноември. Продажбите на този автомобил ще започнат от първото тримесечие на 2010 г.
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    smoky ( преди 16 години )
    SAGLASEN SAM SAS VSI4KO KAZANO DO TUK,INTERESNI RASAJDENIA.,
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 16 години )
    Няма по-бързо Порше от carrera gt. Ти изобщо незнаеш ли че при 4х4 има страшно недозавиване, в WRC са 4х4 защото там пътищата са такива, че трябва сцепление с настилката.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Не хубаво време а най-доброто, всъщност 2-ро време!Модела на Порше Карера S 4Х4 е с по добро време от Порше GT. Лачборджини също е 4Х4. Всички състезателни коли във WRC са 4х4 и за това си има причина! 4Х4 е много по-стабилно и много по-лесно за управление и контрол от задното! Единствения минус е леко повишения разход,тегло и леко притъпената динамика. При супер-спортните коли е ясно ,че всеки грам е от значение ,и там се залага на задно ! Но това не са коли ,които стават за ежедневно каране.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 16 години )
    Кой е топ модела на Порше - Carrera GT която е със задно предаване, SLR - задно, Enzo - задно, Mclaren F1 - задно, Pagani - задно, за какво още говориме... И само не хвали нисана, защото единствено те са дали хубаво време на ринга досега.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Миро ( преди 16 години )
    Пустенете 911 Турбо 530 конски сили ще скъса М6-тицата след това пуснете GT-R срещо Порша и гледайте как Поршето остава на заден план пред 4х4 автомобил с V6 двигател с турбокомпресора и 480 Конски сили :)
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    smoky ( преди 16 години )
    niakoi ,ama naistina zapoznat li e s izdrajlivosta na dvigatelia?hubavka e,a drugoto?
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Alex ( преди 16 години )
    В статията пише че ще е само със задмо какво 4х4? Истинските спортни автомобили са със задно. Тази R8-ца ще е много добра.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 16 години )
    Сапри NFS-то и се качи и карай малко, къв е + на 4х4 - по-големи загуби и по-голямо недозавиване ...
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Класически спортен автомобил,средно разположен двигател както при Ферари и ламборжини,4x4...което е голям плюс,безупречно поведение на пътя!Какви м6 какви 5 лева!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    М6 го разцепи тва ауди,мислех го че върви, то се оказа куцо