Ударението е поставено върху промените в трилитровия V6 двигател на Cayenne, който в стандартната си версия дава максимална мощност 240 к.с. Сега дизеловият агрегат е подготвен от тунерите в три версии – с мощност 280, 290 и 310 к.с.. При първите две версии промените идват от новата настройка на електронното управление (ECU), а при най-мощната версия е променена и турбината.

Цената на доработката на двигателя започва от 1990 евро. Автомобилът е с изцяло нова спортна изпускателна система. Въздушното окачване може да понижи височината на автомобила или обратно, да увеличи пътния просвет. Има и алтернативен избор – изцяло ново спортно и доста по-твърдо окачване.

Джантите са с размер 22 цола, а гумите са 275 или 295/30 ZR22. Външните белези на TITAN DTR 310 включват пълен body kit с нов преден спойлер с допълнителни фарове за мъгла, нови прагове, дневни светлини, капаци за фаровете и нова задна престилка.

Много съществени са и промените в интериора на Cayenne Diesel. Таблото, волана, облегалката за ръката между двете предни седалки и панелите на вратите са от велур обшит с ярко жълти конци.
.jpg)
Най-отгоре на централната конзола се вижда нов циферблат - turbo-boost. Инструментите са с жълт циферблат.


1