IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Италиански стил и американска мощ

Представяме ви SV 9 Competizione.

Италиански стил и американска мощ
Вече писахме за този автомобил, но това са първите официални фотографии на бруталната италианско-американска кола.

Както вече знаете, SV 9 Competizione е базиран на Corvette C6 LS3, който серийно разполага с 6.2-литров V8 двигател, доставящ 436 к.с. Чрез леки промени по периферията на мотора, специалистите от SV Motor Company са успели да увеличат мощността до 450 к.с.

Тялото на SV 9 Competizione е изградено от въглеродни нишки, благодарение на които теглото е намалено до 1400 кг. 

Благодарение на увеличената мощност и лекият карбонов bodykit, SV 9 Competizione ускорява до 100 км/ч. за 4.0 сек., а за дисциплината на 400 метра са му нужни точно 12 сек.

Динамичните характеристики са брутални, но инженерите създали колата са се погрижили и за безопасността. Колата е оборудвана със специално подготвено спортно окачване, брутална спирачна система и гуми Pirelli P-Zero Rosso, благодарение на които е способна да спре на място, при движение с 60 мили в час (96.5 км/ч) за 107 ft. (32 метра).

SV предлагат 25 цветови решения за купето и 5 нива на оборудване за салона на SV 9 Competizione. Клиентите ще имат възможност да избират и между пет различни окраски на спирачните апарати.

Американската кола с италиански дизайн ще бъде произведена в ограничена серия от 1000 бройки. Цената все още не е известна, но от компанията обещават сумата да не надвишава $100 000.


Всички снимки
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    R ( преди 16 години )
    Ей на това разчитах, някой който му е трудно да пише на български, да ми обеснява, че щом не харесвам статията трябва да карам Лада! Евала, ти ме събуди от транса в който бях изпаднал :))))
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    simo ( преди 16 години )
    abe hora tuk e vajno kolata i kakvo ima v neq a ne kak e napisano :D :D naistina sa mn dobri sazdatelite na tazi zvqr mn hubava kola dai boje seki mu a na koito ne mu haresva da si kara ladata na selo
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Жоро ( преди 16 години )
    *** коша честно. Кой знае какво са направили от 436 на 450 к.с. Евала тунери!!!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    R ( преди 16 години )
    Цялата статия е брутална!!!Не знам дали авторът има нужното образование, но определено речника му е брутално беден.Бива ли в статия от 5 изречения 3 пъти да използва един и същ епитет или това е новият сленг, да си 'брутален'?
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    iceto ( преди 16 години )
    Честно казано и отпред не е нещо осбено, а централната конзола особено с това дърво не ми харесва. За спортен автомобил трябва карбон, велур, какви са тия дървотии все пак не е лимузина.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    отзад излежда отварта централната конзола е 1:1 с хюндай соната - стария моделе*и му мяйката