fallback

Двутактов двуцилиндров дизелов двигател с 325 к.с.

Фирмата EcoMotors, начело на която е Петер Хофбауер (Peter Hofbauer), разработи революционен двуцилиндров дизелов двигател.

Агрегатът е с 30% по-лек, с 25% по-компактен и два пъти по-икономичен от съвременните турбодизелови двигатели със съпоставим обем. Много впечатляваща е постигнатата максимална мощност на двигателя с два 100 мм цилиндри – 325 к.с. Изключителен е и максималният въртящ момент – 900 Nm. Конструкцията на новия двутактов двуцилиндров двигател позволява той да е изключително компактен. При него липсва механизмът на клапаните и главата на цилиндрите, които в случая са разположени един срещу друг. Според EcoMotors, всички характеристики на този агрегат съответстват на тези при четиритактов двигател с четири цилиндъра. Все още не е ясно кога този двигател ще бъде монтиран на серийни автомобили. Сега от фирмата Хофбоуер разработват турбина с електромотор , която ще реагира мигновено и при съвсем ниски обороти, като практически напълно ще липсват при работата й турбо ями.
Тагове:
fallback
  • #9
    boby ( преди 15 години )
    Къде точно ги видяхте тия две бутала отляво не знам, освен ако не виждате 2 бутала в един цилиндър...
  • #8
    chavv ( преди 15 години )
    http://***.ecomotors.com/ на сайта им има движеща се анимация на двигателя - двутактов боксер на практика
  • #7
    Triforce ( преди 15 години )
    На лявата част като ли се очертават 2 бутала. Ако сложим и на дясната още 2, стават 4.... каква е идеята? Нека да проверим в youtube.com
  • #6
    X-drive ( преди 15 години )
    Погледни пак!С четири бутала е,2х2 срещуположни.
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Забелязвам, че е двутактов и е с две бутала.
  • #4
    X-drive ( преди 15 години )
    Забележете,че е двутактов,но с 4 бутала!
  • #3
    Сашо ( преди 15 години )
    Напълно възможно е да е доста по-икономичен. Двутактовия процес е много по-ефективен и винаги имаш повече к.с. като допълнение. Загубите при 4-тактовия процес не са само от триенето, а също и от допълнителтелното движение на буталата, в което не вършат работа (във физичен смисъл). Недостатък при двутактовите е, че загряват повече и са по-шумни обикновено.
  • #2
    X-drive ( преди 15 години )
    Докато не го видя на практика,не вярвам на цифрите.Особено в двойната икономичност.Излиза,че на 4-цилиндровите половината от разхода отива за триенето.А определено не е така.Търсят сензация.
  • #1
    petar ( преди 15 години )
    няма страшно не се притеснявайте-няма никога да влезе в производство...просто от ОПЕК ще му пратят празен чек
fallback
Последни