fallback

Двутактов двуцилиндров дизелов двигател с 325 к.с.

Фирмата EcoMotors, начело на която е Петер Хофбауер (Peter Hofbauer), разработи революционен двуцилиндров дизелов двигател.

Агрегатът е с 30% по-лек, с 25% по-компактен и два пъти по-икономичен от съвременните турбодизелови двигатели със съпоставим обем. Много впечатляваща е постигнатата максимална мощност на двигателя с два 100 мм цилиндри – 325 к.с. Изключителен е и максималният въртящ момент – 900 Nm. Конструкцията на новия двутактов двуцилиндров двигател позволява той да е изключително компактен. При него липсва механизмът на клапаните и главата на цилиндрите, които в случая са разположени един срещу друг. Според EcoMotors, всички характеристики на този агрегат съответстват на тези при четиритактов двигател с четири цилиндъра. Все още не е ясно кога този двигател ще бъде монтиран на серийни автомобили. Сега от фирмата Хофбоуер разработват турбина с електромотор , която ще реагира мигновено и при съвсем ниски обороти, като практически напълно ще липсват при работата й турбо ями.
Тагове:
fallback
  • #39
    анонимен ( преди 5 години )
    дано влезе в експлоатация и върши работаима и без колянов вал пак 2цилиндъра
  • #38
    ds opoc ( преди 13 години )
    15 Май 2011 г. Аз работя по схемата на двигател с опозитни бутала още от 1972 година, когато на мода беше Ванкеловия двигател. Неговата горивна камера е с голяма повърхност и затова с големи топлинни загуби. Още тогава го бях зачеркнал като перспектива. Предимството на концепция с опозитни бутала се състои в това, че осигурява най малко отношение обем/повърхност на работната камера, респективно най малко топлинни загуби, съответно най голям коефициент на полезно действие. На времето получих
  • #37
    Бай Илия ( преди 15 години )
    Преди 20-ина години имах намерение да вържа два ладови мотора така, че буталата да се движат едно с-у друго... Проекта така и те видя бял свят, но идеята си я бива!!!С подходящото сгъстяване това чудо ще работи и със стара гума :)))
  • #36
    Анонимен ( преди 15 години )
  • #35
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това навремето го имаше като разработка но братята ни забраниха да го разработваме. Иначе съм правил няколко такива проекта и си имаше и дефекти, но това е др тема. За умсвено запознатите съотнушение диаметър ход трябва да е в порядака 1.5-0.8
  • #34
    hustler ( преди 15 години )
    revoliucionen drug p1t basi t1potiqta do tolkova li evoliuirahme 4e zehme da se vr16tame nazad v1v vekovete :D
  • #33
    laverda ( преди 15 години )
    докато си спомням от училище двутактови дизели има от една камара време а турбина която се задвижва от ремака или ел мотор се нарича компресор та и работня обем изобщо не се споменава само диаметъра на цилиндъра а хода ако е към метър си е направо отчаиваща мощност та нищо ново
  • #32
    car_expert ( преди 15 години )
    И турбото и компресова като краен резултат нагнетяват въздух в смукателния колектор,но турбото се движи от изг. газове,а компресова механично,най-често с ремъчна предавка.И двете си имат плюсове и минуси.
  • #31
    ......... ( преди 15 години )
    хм Турбото и Компресора са две различни неща! Едното работи като вкарва допълнително въздух а другото с преработените газове. Освен ако си имал предвид комбинация от Турбина и компресор като при новото TTRS. Ако си имал предвид това, да съгласен съм ,че в момента това е оптималния двигател. Малолитражки с турбо и компресор с изрудска мощност.
  • #30
    707 ( преди 15 години )
    Това наистина е много тежка колямо-мотовилкова конструкция.Ако беше надеждно,вече щяхме такива двигатели да караме.
fallback
Последни