fallback

Двутактов двуцилиндров дизелов двигател с 325 к.с.

Фирмата EcoMotors, начело на която е Петер Хофбауер (Peter Hofbauer), разработи революционен двуцилиндров дизелов двигател.

Агрегатът е с 30% по-лек, с 25% по-компактен и два пъти по-икономичен от съвременните турбодизелови двигатели със съпоставим обем. Много впечатляваща е постигнатата максимална мощност на двигателя с два 100 мм цилиндри – 325 к.с. Изключителен е и максималният въртящ момент – 900 Nm. Конструкцията на новия двутактов двуцилиндров двигател позволява той да е изключително компактен. При него липсва механизмът на клапаните и главата на цилиндрите, които в случая са разположени един срещу друг. Според EcoMotors, всички характеристики на този агрегат съответстват на тези при четиритактов двигател с четири цилиндъра. Все още не е ясно кога този двигател ще бъде монтиран на серийни автомобили. Сега от фирмата Хофбоуер разработват турбина с електромотор , която ще реагира мигновено и при съвсем ниски обороти, като практически напълно ще липсват при работата й турбо ями.
Тагове:
fallback
  • #19
    Милен ( преди 15 години )
    http://***.ecomotors.com/вместо да водите *** спорове вижте за какво става дума
  • #18
    Trabi ( преди 15 години )
    И на Траби моторчето беше двутактово двуцилиндрово... :)
  • #17
    az ( преди 15 години )
    Точно две бутала в един цилиндър + две бутала в един цилиндър = 4 бутала в два цилиндъра. Вече беше написано, четете малко.
  • #16
    JTD ( преди 15 години )
    Не са две бутала в един цилиндър , два цилиндъра са си.На мен ми мяза като боксерче ;)
  • #15
    coupe ( преди 15 години )
    Да,те големите фирми трева пасат и не са се сетили!Още повече,че този принцип е известен повече от 50 години.И турбината с електромотор не е от вчера,но слабото място и е било надеждността на ел.мотора.Нищо ново под слънцето.
  • #14
    Ронин ( преди 15 години )
    "Мазда" още използва роторни двигатели в серията "МХ".Последният е 1300 см/з и 231 к.с.
  • #13
    S ( преди 15 години )
    Забележете :"от съвременните турбодизелови двигатели със съпоставим обем. " В случая обема не може да бъде съпоставим защото принципа (бутало с/у бутло) е друг. Затова е и "два пъти по-икономичен", но не на километри ами на единица обем ;)
  • #12
    car_expert ( преди 15 години )
    Е'ш ли му майката!Той и роторния двигател уж беше добър,ама си остана само екзотика.
  • #11
    Triforce ( преди 15 години )
    А защо не е пуснато в масово производство? На мен ми изглежда много смислено!!!
  • #10
    car_expert ( преди 15 години )
    Именно,две бутала в един цилиндър,едно срещу друго.Ясно се вижда.Тези не откриват топлата вода.Това отдавна е измислено.
fallback
Последни