

Главните съперници на Peugeot в това състезание бяха автомобилите на Audi. За съжаление при новия прототип Audi R15 TDI се появиха доста проблеми. Заради грешка на Александър Прем първият им автомобил излетя от трасето още в началото на състезанието, при втория R15 се развали двигателя.
.jpg)
Така първите две места в крайното класиране останаха за Peugeot, а на трето място остана автомобилът на Audi R 15 TDI с пилоти Риналдо Капело, Том Кристенсен и Алан МакНиш. В петицата се класираха и два частни отбора – четвърти е автомобилът на Lola-Aston Martin B09/60 от AMR Eastern Europe, а пети Oreca 01-AIM на Team Oreca Matmut AIM. Третият автомобил на Peugeot се класира на шесто място.
.jpg)
Победата в клас LMP2 извоюва отборът на Team Essex с Porsche RS Spyder и пилоти Каспер Елгард, Кристиан Поулсен и Емануил Колар. Този екипаж зае десето място в общото класиране.
В клас GT1 на първите две места финишираха автомобилите Corvette C6.R на Corvette Racing (Ян Магнусен, Джони ОКонел и Антонио Гарсия) и на Luc Alphand Aventures (Ян Клере, Ксавие Маасен и Жулиен Жус). В категория GT2 победи отборът на Risi Competizione (Жайме Мело, Мика Сало и Пиер Кафер с Ferrari F430 GT2).
.jpg)
В 24-те часа на Льо Ман тази година участва и български пилот. Пламен Кралев и неговия отбор Endurance Asia Team (освен Кралев за него се състезаваха и Дарил ОЯнг и Филип Есно) се състезаваха в клас GT2, но не бяха класирани защото не преминаха 70% от дистанцията заради проблеми с тяхното Porsche 997 GT3 RSR. В тази категория властваше Ferrari. В генералното класиране отборът на Кралев зае 34-то място, което е най-доброто класиране на Porsche 997 GT3 RSR на това състезание.