IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вече е сигурно - Magna купува Opel

Канадско-австрийската компания Magna International е постигнала с концерна General Motors принципна договореност за закупуването на европейското подразделение на американския концерн.

Вече е сигурно - Magna купува Opel
Сега това споразумение трябва да бъде одобрено и от правителството на Германия, след което Opel ще получи помощ от немската държава, съобщава  BBC. По късно днес министърът на финансите на Германия обяви, че новият собственик на Opel е групата формирана около Magna. Според постигнатото споразумение Magna получава 20% от собствеността, руската Сбербанк (заедно с групата ГАЗ) ще има 35%, толкова ще останат в GM, а останалите 10% ще останат в работниците на Opel.

Вторият кандидат за закупуването на Opel, италианската група  Fiat, се отказа от участието във втората част на преговорите с немското правителство, които трябваше да се състоят днес. Своето решение  Fiat обоснова с това, че „General Motors” не е подсигурил пълен достъп до финансовата документация на Opel”. 

Според представител на Fiat липсата на точни данни означава „фирмата да поеме значителен риск” да вложи средства във фирма, чието финансово състояние не е напълно ясно. Шефът на Fiat, Серджо Маркионе се опита да остави вратата отворена, като заяви, че ако този проблем бъде отстранен, Fiat е готов да продължи разговорите с Opel. 


Канадско-австрийската фирма обеща, като стане окончателен победител в надпреварата за Opel, че в заводите на немската фирма ще произвежда различни автомобили, създадени на базата на Opel. 

В същото време от руската група ГАЗ обявиха че в Русия ще произвеждат модели на Opel вместо Volga Siber, създадена на базата на миналото поколение на Chrysler Sebring.  
0 от 500
  • #71
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BELEG ( преди 15 години )
    КАТО ТИ ХАРЕСВА И КАТО СИ СЕ ВМАНИАЧИЛ СИ ХАРЕСВАИ ФИАТ НИКОИ НЕ ТЕ НАСИЛВА VW E МАРКА А VW-GROUP Е КОНЦЕРН ВСЕ ЕДНО ДА СПОРИМ АМД ИЛИ ИНТЕЛ СА ПО ДОБРИ ЗА БЪЛГАРИТЕ АМД ЩЕ Е КАКТО ОПЕЛ А ЧЕ VW ИМАТ НАЙ ГОЛЯМ ПАЗАРЕН ДЯЛ НИЩО ЛИ НЕ ЗНАЧИ ЗА НИКОЙ ????ЧЕ Е НАЙ ПРОДАВАНАТА МАРКА Ж ЕВРОПА И НЕ САМО А КАКВО Е ОПЕЛ ДОРИ НЕ СЕ ЗНАЕ ДАЛИ Е НЕМСКА КОМПАНИЯТА ЕВРОПЕИСКО ПОДРАЗДЕЛЕНИЕ НА ГМ ДО СКОРОКАКВИ НОВОВАВЕДЕНИЯ СА ПРЕДСТАВИЛИ И ТАКА НАТАТАК П.С. НЯМАМ VW КАРАМ ДОРИ ЕВРОПЕИСКА КОЛА С ЯПОНСКА
  • #70
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    относно dCi ае неме занимавай с глупости! това е разработка на нисан/рено !каде месиш пак марките
  • #69
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    НЕ плюя фиат,но и знам как да проверя маслото си!"инжинерче" до колкото за фиат и аз мислих че те ще вземат фиат смисал те им дават дизела защо не вземат 51% от тях! опел неса лоша фирма както,форд,рено,ПСА,и всички от среден клас просто ние сме българи и комплексари и робуваме на марки
  • #68
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Отиди в далечния исток и виж там какво се кара Сингапур , Китай , Тайланд , Тайван , Япония , Ю.Корея , Австралия. В тези страни единственана кола и то много рядко може да видиш Мерцедес и още по рядко някое от твоите любими коли. Светът не е само Европа дето ходим да им прибираме буклуците и да си мислим че караме коли. Тези страни които ти описал съм бил по много пъти за много време и мога да ти кажа че за тях тези коли са екзотика виждана по интернет става въпрос за за близо 3 милиарда човек
  • #67
    1 rate up comment 0 rate down comment
    true ( преди 15 години )
    Така,че не ми говори за ФВ ГРУП с френетична почит,защото са *** нещастниците!Защо в аутобилд не публикуваха инфото,че сервизите ги слагат на първо място по прикриване на дефекти по колите си?
  • #66
    1 rate up comment 0 rate down comment
    true ( преди 15 години )
    Ти доста неща пишеш наизуст.Само в БГ плюели VW.Хайде бе,дали си сигурен,а?Що не провериш в немската преса от лятото на 2008.Имаше зведени дела срещу тях,заради проблемите с 2.0 TDI за които фирмата не иска да поема разходите.И там пишеше,че това е нормално поведение за VW.Не за първи път демострирали нагло поведение.После се разбрали със извънсъдебно споразумение,да поемат разходите.Хората в Германия имат глави на раменете,не са промити мозъци като теб.
  • #65
    1 rate up comment 0 rate down comment
    true ( преди 15 години )
    А бе,***,ами то и първия Фиат Пунто беше кола на годината,а след три години беше в калта.Що пишеш глупости!Една фирма,която една обикновена кола не може да направи като хората,какво ми я хвалиш!Голф и Пасат винаги са били в графата "средна хубост".Що се опитваш да слагаш ореол на VW,о да,извинявай ти ги наричаш VW Group.По-авторитетно е... в очите на слепите...:)))
  • #64
    0 rate up comment 0 rate down comment
    true ( преди 15 години )
    Еее,много невежи има тук.Common rail излиза от един швейцарски институт,Бош купува патента от него.ФИАТ първи си го поръчват,те нямат никаква заслуга.Престанете с тъпотиите вече.Самите Фиат или Алфа никога на са се рекламирали като изобретатели на тази система.Престанете да си фантазирате.Баси тъпците!
  • #63
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kozaria ( преди 15 години )
    kolega izviniavai ma huu 4e germantsite ne kupiha lambo ot niakvi indiitsi li indoneziitsi li zabravih ve4e, a 4e v bentlitata ne malka 4ast ot 4arkovete sa kato na faitona- za ko govorim, aide i sas zdrave i taia gre6ka det ia napraiha vag makar i kasno 6e im izigrae kofti 6ega i zemi otvori niakoi arabski sait i vij 6eih kak testva nemskite bega4ki za milion leva i vika-ave s ni6to ne ma vpe4atliava ama aide ednata 6e ia zema i sa hili na rijavia *** i onia e dovolen, ama dokoga
  • #62
    0 rate up comment 0 rate down comment
    БЕЛЕГ ( преди 15 години )
    Common rail не енова технология разработва се от 60-те години насам и не от фиат а от алфа фиат изплзва мотори на GM не на фиат