IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробно за BMW Серия 5 GT

Излезе официална информация за новото BMW Серия 5 Gran Turismo, което видяхме като концепция по време на автомобилния салон в Женева през март 2009 г.

Подробно за BMW Серия 5 GT
BMW Серия 5 Gran Turismo съчетава комбинация от индивидуалност, изискан и модерен стил, лукс и практичност. За тези безспорни достойнства на колата ще ви информираме по надолу в статията, но нека първо започнем с най-вълнуващото при всяко едно BMW - задвижващите агрегати.

Първоначално BMW Серия 5 Gran Turismo ще се предлага с един дизелов и два бензинови двигатели, снабдени с технологията EfficientDynamics.

Към бензиновите попълнения се присъединява напълно новият 535i TwinPower Turbo - шестцилиндров редови бензинов двигател, който е представен за първи път, в комбинация с турбокомпресор, директно впръскване на горивото(High Precision Injection) и VALVETRONIC. Този агрегат доставя мощност от 306 к.с. при 5 800об/мин. и предлага максимална скорост от 250 км/ч. За ускорението от 0 до 100 км/ч. са му необходими 6.3 сек., а средното потребление на гориво се равнява на 8.9 литра на 100 км.

На върха на моделната гама е BMW 550i Gran Turismo, оборудван с V8 TwinPower Turbo двигател, доставящ максимална мощност от 407к.с. Тук за достигането на 100 км/ч. са необходими 5.5 сек., а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. BMW 550i Gran Turismo има среден разход на гориво от 11.2 л. на 100 км. пробег.

Дизеловото попълнение е обозначено като 530d и предлага 3.0-литров шестцилиндров редови двигател с максимална мощност от 245 к.с. при 4 000 об/мин. Максималната скорост на модела достига 240 км/ч., ускорението до 100 км/ч. става за 6.9 сек., а средното потребление на гориво е в рамките на 6.5/100.

И трите модификации са оборудвани стандартно с осемстепенна автоматична трансмисия, която до сега се предлагаше единствено при BMW 760i.

BMW Серия 5 GT разполага с модерно окачване, проектирано както за динамично шофиране, така и за превъзходен комфорт. То се оборудва серийно с пневматичен заден мост, а като опция се предлага системата Integral Active Steering. Водачите разполагат с три режима на шофиране NORMAL, SPORT и SPORT+, като при последния настройките на DSC позволяват леко приплъзване.

Пасивната безопасност е на високо ниво и разполага с триточкови инерционни колани за всички места, предни и странични въздушни възглавници, активни подглавници на предните седалки, гуми runflat и индикатор за загуба на налягането.

В колата също така могат да бъдат интегрирани и системите ВMW ConnectedDrive(BMW Online), Cruise Control с функция Stop & Go, асистент за дълги светлини, Lane Change Warning и Lane Departure Warning (предупреждение за смяна и за напускане на пътното платно), индикатор за ограниченията на скоростта, BMW Night Vision (система за нощно виждане с възможност за разпознаване на пешеходци), камери за странично и задно виждане, както и Top View камера.

Луксозният интериор е изненадващо просторен, като се има предвид наподобяващия купе силует на автомобила. Вътрешната обстановка придава усещане за лукс и престиж, като това чувство се допълва от удобния достъп в автомобила, леко повдигнатата позиция на седене, големите странични стъкла и панорамният покрив.

На централната конзола, обърната към водача са разположени електрическият лост за превключване на автоматичната трансмисия, бутоните на Dynamic Drive Control, както и iDrive контролера, оборудван с контролен дисплей с размер до 10.2 инча.

При стандартната позиция на задните седалки мястото за краката на пътниците отзад може да достигне размерите при BMW Серия 7, а височината над главите на пътниците е идентична с тази на BMW Серия 5. При тази конфигурация обемът на багажника достига 440 л.

Специална преграда разделя багажника и купето на автомобила, като те са независими по отношение на акустика и климатични условия. Когато се налага товарене на особено големи и обемисти предмети облегалките на задните седалки могат да се сгънат изцяло, а кората на багажника да се прибере в пода на багажното отделение, с което обемът се увеличава максимално до 1700 л.


BMW 5 Series Gran Turismo ще стъпи на пазара в края на месец октомври 2009 година. Според компанията началната цена на модела ще бъде между 55 000 и 75 000 евро. в зависимост от оборудването.
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Az sum ( преди 16 години )
    Все по близо до китайският дизайн на санг-йонк и подобни ***. Браво БеМеВе, браво!
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    BMW много ме разочароват с дизайна си
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бррррр ( преди 16 години )
    Отпред-свинска ***. Отзад......нямам думи да опиша тоя *** отзад.......
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MoTkO ( преди 16 години )
    забравих да допълня двойното отваряне на капака на багажника копирано от Scoda superb която се произвежда вече от една година(поне така мисля)
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MoTkO ( преди 16 години )
    колега я не обиждай ситроен много по-красив е от това нещокакто казах това e Brilliance с ебмлемите на BMW нищо революционнo няма в него освен революционно грозната задница предницта и интериора са като на всяко друго BMW
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    donslavov ( преди 16 години )
    tova mi prili4a na citroen c5 ujasno e !
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MihaiL ( преди 16 години )
    А кои са му конкуренти освен R-clas na MB.Много си е добър автомобила.От БМВ определено знаят какви клиенти търсят и към кого са насочени странните дизайнерски решения.Далеко са от целта да стават най масовия продаван автомобил,но определено имат доста почитатели.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 16 години )
    последният абзац да се чете:"Интериора е добър, поне според снимките, но това се отнася и за конкурентите им!"
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Emo ( преди 16 години )
    Предницата е доста добра, но по-назад започва безумието! Това ми прилича на класа на Панамера, като успява да измести Поршето от челното място по слаб дизайн!Интериора е добър, поне според сниките, но това не се отнася и за конкурентите им!
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Toni ( преди 16 години )
    Ve4no nedovolni