fallback

Fiat и Magna главни кандидати за Opel

Fiat и канадската фирма за производство на автомобилни части Magna International са основните кандидати за закупуване на Opel.

Както съобщава изданието Automotive News Europe, италианската група иска да придобие контролния пакет от акциите на Opel, а Magna се интересува от покупката на 20% от тях. Според информации в немската преса, министърът на икономиката на Германия, Карл-Теодор цу Гутенберг (Karl-Theodor zu Guttenberg) през тази седмица е водил преговори с представители на Magna за възможни инвестиции в Opel. След срещата той е казал  пред журналисти, че канадската и италианската фирми са представили съвършено различни стратегии за развитието на Opel. Според него засега техните планове са по-скоро идеи, но въпреки това те са най-сериозни в сравнение с тези на всички останали кандидат-купувачи.  Ръководството на синдикатите в Opel, както и някои немски политици протестират срещу евентуалната продажба на  Opel именно на Fiat. Те се опасяват, че подобно партньорство няма да доведе до положителни последици за немската марка, а обратно, може да доведе до негативни последици и закриване на много работни места. Според вестник Handlesblatt, след евентуалното закупуване на Opel, групата  Fiat не възнамерява да закрива заводи и да уволнява персонал. Обратно, италианците имали намерение да започнат да произвеждат своя модел Punto в завода на Opel в Айзенах. Според вестник The Wall Street Journal, окончателното решение кой ще бъде новият собственик на Opel ще бъде взето до края на май.
Тагове:
fallback
  • #34
    до Хранилка ( преди 15 години )
    Да бе,щото не ти отърва.Те пък TOP GEAR като са захвалили Фиат.Престани вече с тъпотиите,бе!Как може да казваш на черното бяло!А Форд наистина са пред фалит,щом са сложили някакви талашарските двигателчета от Фиат.Е те големи двигатели слагат Форд,баси смешката,по-добре да не го беше казвал,сега ще се смея цял ден..:)))
  • #33
    Хранилка ( преди 15 години )
    http://***.dnevnik.bg/skorost/2008/08/03/533100_poiaviha_se_purvite_oficialni_snimki_na_ford_ka/Я прочети бе педро!!!!Използват 1.2 и 1.3 мултиджет на фиат *** ,аре сега кажи нещо да *** и гея ти да ***. ахахахахахахахОплети се сам смотлйо.А Аутобилд ми е през *** ков пишат признавам само една медия и тя е TOP GEAR.Има многобройни доказателства ,че аутобилд е коромпирана медия собственост на ФолцВаГинЪ.
  • #32
    до Хранилка ( преди 15 години )
    А дизели от фиат са тествали два пъти в аутобилд,и двата пъти блокираха,на Опел и на една Алфа,трябва да си чел.А последния гаф е (поредното) блокирането на бензинови мотор на Фиат 500 на 40 000 км. задрало буталото,баси ташака.... а купи си полсе Фиат,да не съм луд!
  • #31
    до Хранилка ( преди 15 години )
    Много си смешен в бзсилието си.:))) Системата помпа-дюза,не е измислена от VW,а от Nissan,и през 1985 пускат такъв мотор с директно впръскване,без предкамери.Три години по-късно се отказват.И какъв е този 1.2 8-клапнов,Фиат да не се връщат назад във времето,хи,хи!Не знам Форд да имат такава дръгня.Слагат си техния 1.25,престъни да лъготиш.
  • #30
    Хранилка ( преди 15 години )
    В Форд Ка се използва 1.2 8клапановия мотор на Фиат а отделно се предлага и с 1.25 на Фиеста.Кромата е първия автомобил с директно впръскване мотора не е TDI TDi.D *** *** такъв.Фиат е най Добрия производител на дизели ,най дефектно са ФолЦвЪгиНъ.МОНДЕО *** е *** а бащати сленянин а ти си обитак.И я ония болкук безименния да даде информация за тоя ниссан дето си го извади от малоумната кофа ,пич излагаш се.
  • #29
    do hranilka ( преди 15 години )
    za kakyv dvigatel na Alfa pi6e6 s ozna4eniq "TDI" ??? a be nevej selqnin !!! dizel s direktno vpraskvane imat NISSAN ot 1985 , lainar stigan pisa prostotii FIAT sa samo tro6ki ednodnevki
  • #28
    mondeo ( преди 15 години )
    А БЕ ЕЙ ХРАНИЛКА МНОГО СИ *** ! НОВИЯ ФОРД КА Е НА ПЛАТФОРМА НА ФИАТ 500 НО ДВИАГАТЕЛЯ Е ОТ ФИЕСТА , ПОНЕ ПРОВЕРИ ПРЕДИ ДА СЕ ИЗЛАГАШ БЕ *** ! И ДА ЗНАЕШ ЧЕ КАЛТАЦИТЕ ФИАТ НЯМАТ ЕДИН СВЕСТЕН ДИЗЕЛ , ОПЕЛ ЩЕ СПИАРАТ ДА СЛАГАТ ТЕХНИТЕ 1.3 И 1.9 ЩОТО ХАРЧАТ МНОГО И ДАВАЛИ МЕХАНИЧНИ ДЕФЕКТИ , *** ***
  • #27
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    и за фиат несам карал нито подържал и може и да е добър автомобил !
  • #26
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    до колкото за ауфа ромео и аз имам сведеня че за първи път е приложена на нея но за съжаление не те са го патентовали
  • #25
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    1999:Система Common Rail за камиони.Налягане на впръска: 1,400 bar.За първи път използвана от: Renault (RVI).2001:Второ поколение Common Rail за пътнически автомобили прави дизеловите двигатели още по-икономични, чисти и мощни.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: Volvo и BMW.2002:Второ поколение Common Rail за камиони води до по-ниски емисии на изгорелите газове, подобрена консумация на гориво и повече мощност.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: MAN.2003:Трето поколение Common Rail с бързопревключващи пиезо инжектори за коли.Предимства: до 20 % по-ниски емисии или до 5 % повече мощност или до 3 % по-нисък разход на гориво или до 3 dB(A) по-малко шум от двигателя.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: Audi.Третото поколение Common Rail на Bosch се характеризира от бързопревключващи компактни пиезо инжектори. Новаторската инжекционна система допринася за ниски газови емисии в новия дозелов V6 двигател на Ауди А8.
fallback
Последни