fallback

Fiat и Magna главни кандидати за Opel

Fiat и канадската фирма за производство на автомобилни части Magna International са основните кандидати за закупуване на Opel.

Както съобщава изданието Automotive News Europe, италианската група иска да придобие контролния пакет от акциите на Opel, а Magna се интересува от покупката на 20% от тях. Според информации в немската преса, министърът на икономиката на Германия, Карл-Теодор цу Гутенберг (Karl-Theodor zu Guttenberg) през тази седмица е водил преговори с представители на Magna за възможни инвестиции в Opel. След срещата той е казал  пред журналисти, че канадската и италианската фирми са представили съвършено различни стратегии за развитието на Opel. Според него засега техните планове са по-скоро идеи, но въпреки това те са най-сериозни в сравнение с тези на всички останали кандидат-купувачи.  Ръководството на синдикатите в Opel, както и някои немски политици протестират срещу евентуалната продажба на  Opel именно на Fiat. Те се опасяват, че подобно партньорство няма да доведе до положителни последици за немската марка, а обратно, може да доведе до негативни последици и закриване на много работни места. Според вестник Handlesblatt, след евентуалното закупуване на Opel, групата  Fiat не възнамерява да закрива заводи и да уволнява персонал. Обратно, италианците имали намерение да започнат да произвеждат своя модел Punto в завода на Opel в Айзенах. Според вестник The Wall Street Journal, окончателното решение кой ще бъде новият собственик на Opel ще бъде взето до края на май.
Тагове:
fallback
  • #64
    Анонимен ( преди 15 години )
    Къде видя ръжда по италианска кола,а дали са цървулковци незнам,но гледам масово пред панелките висят лъскави немски возила.Защо живее в кутиика,а дава доста пари за кола?Това ми намирисва на комплексарщина.В по-бедна страна е нормално да се карат по-евтини коли,но у нас не е така...защо?Карай си 3-ката и не прави смешни изказвания!
  • #63
    325d ( преди 15 години )
    хи,хи,хи,някакъв бунак е писал,че японците правили гнилочи...:))) за това ли са номер едно?!Като гледам по улиците,само италинските *** са изгнили,дори преди да стигнат пределната за тях десета година.Само голтаците карат фиати и алфи,цурвулковци!
  • #62
    325d ( преди 15 години )
    Алфа не 3,и 33 свещи да сложат,пак ще харчат повече от другите,както и сега.Не само бензиновите им модели не струват,и дизелите им са пълен ***!Те просто токова си могат.Основни нещастници!
  • #61
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    да ако си гей бягаи!!! и мога да ти кажа че един от най-хъбавите дизели е на renault!! ама ае пиши си тъпите коментари
  • #60
    коментатор ( преди 15 години )
    В майбах също се ползва twin spark
  • #59
    коментатор ( преди 15 години )
    http://***.autozine.org/technical_school/engine/tech_engine_4.htm
  • #58
    коментатор ( преди 15 години )
    Mercedes V6 and V8 двигатели използват Twin Spark. Търси в гугъл - стига пита като първокласник.
  • #57
    до Renault fan ( преди 15 години )
    Тия путкаджии нямат нищо общо с добър дизел.Като погледнеш кола с *** на капака по добре бягаи.
  • #56
    До майка ти!!! ( преди 15 години )
    Японците освен гнилочи и кендзефи друго не са направили.Нисан мицубиши мазда тойота все грозни безлични кендзефи за безлични гейове и детственици......
  • #55
    до коментатор ( преди 15 години )
    В кой модел на Мерцедес има 2 свещи на цилиндър?Щото от последните години няма такова нещо.2 свещи на цилиндър сложиха Нисан в началото на 80-те,и се отказаха скоро след това.Нещо което не го прилагат японците,значи не струва!Ами Алфа и 3 свещи да сложат,пак ще харчат повече от другите,както и сега.Не само бензиновите им модели не струват,и дизелите им са пълен ***!
fallback
Последни