fallback

Fiat и Magna главни кандидати за Opel

Fiat и канадската фирма за производство на автомобилни части Magna International са основните кандидати за закупуване на Opel.

Както съобщава изданието Automotive News Europe, италианската група иска да придобие контролния пакет от акциите на Opel, а Magna се интересува от покупката на 20% от тях. Според информации в немската преса, министърът на икономиката на Германия, Карл-Теодор цу Гутенберг (Karl-Theodor zu Guttenberg) през тази седмица е водил преговори с представители на Magna за възможни инвестиции в Opel. След срещата той е казал  пред журналисти, че канадската и италианската фирми са представили съвършено различни стратегии за развитието на Opel. Според него засега техните планове са по-скоро идеи, но въпреки това те са най-сериозни в сравнение с тези на всички останали кандидат-купувачи.  Ръководството на синдикатите в Opel, както и някои немски политици протестират срещу евентуалната продажба на  Opel именно на Fiat. Те се опасяват, че подобно партньорство няма да доведе до положителни последици за немската марка, а обратно, може да доведе до негативни последици и закриване на много работни места. Според вестник Handlesblatt, след евентуалното закупуване на Opel, групата  Fiat не възнамерява да закрива заводи и да уволнява персонал. Обратно, италианците имали намерение да започнат да произвеждат своя модел Punto в завода на Opel в Айзенах. Според вестник The Wall Street Journal, окончателното решение кой ще бъде новият собственик на Opel ще бъде взето до края на май.
Тагове:
fallback
  • #44
    Хранилка ( преди 15 години )
    ей *** гърбав ,голтак е бащати да *** и геяти прокажен да ***....Мноо по-здрави на ***.ХАХхахХАХах
  • #43
    Хранилка ( преди 15 години )
    Точно ФИАТ имат най много заслуги за модерния дизел.Аз съм имал Алфа 1.9тд на 320000км и за 6 години и 120000км съм сменял само консумативи.Колата беше 1996-а така ,че не ми говори за здрави коли.
  • #42
    до Анонимен ( преди 15 години )
    А бе ти кьорав ли си?!Не виждаш ли,че само мизерниците и голтаците си купуват итакианските легени,*** лигав!
  • #41
    до Анонимен ( преди 15 години )
    А за Форд какво да кажа,нещастници.Явно са в криза,за да слагат чупентиите на италианците.И престани с тези дизели.Фиат нямат и капка заслуга за тях.
  • #40
    до Анонимен ( преди 15 години )
    Мога да ти покажа не една,а две коли на 11,скоро ще станат на 12 години,купени от тук и карани само в БГ.Само в един сервиз им сменят консумативите и от книжките няма скъсани страници,на около 260 000 км.Дали са два дефекта,на едната дръжката на вратата,а на другата скоро заяде клапата която духа в краката.Сменени тази зима корм. накрайници и два тампона на реакт. щанга.Ориг. антифриз и ориг. съединители,няма ниакви течове,дори малко зацапано няма.
  • #39
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кво стана педро нещо се усРА а? аххахахаМай форд ползват двигатели платформи и окачване на фиат.Покажи ми 10 годишна кола която да е безпроблемна ***??И в твоето любимо списание Ауто Билд брой:19 7-20септември 2006г. има една статия "Еволюция на дизеловите автомобили"Цитат: Дизеловия двигател започва победния си ход едва през 1923г-
  • #38
    Хранилка ( преди 15 години )
    в камиона МAN.Тринайдесет години по късно Мерцедес рискува и монтира дизелов мотор в лека кола .260Д се радва на голяма популярност при таксиметровите шофьори.Основата на пробива при дизелите с директно впръскване ,дебютира през 1988г. във FIAT Croma TDI.D.,една година по късно се появява Ауди ТДИ ,Отново италянците изобретяват през 1993г Common Rail впръскването,задължителен елемент на модерните дизелови двигатели.Идалеч това не е краят.
  • #37
    до Хранилка ( преди 15 години )
    Ще взема линка от един познат,с 145-ца,да видиш за 2 години какво и е правил,няма такъв ***!Преди нея имаше 155 .После си купи ,пак 2-ра ръка ,БМВ и каза,че разлийката е от небето до земята!Що се правиш на луд!Много добре знаеш какви са италианките,и защо така им се сриват цените,ама яко!То си има причина.
  • #36
    до Хранилка ( преди 15 години )
    Няма по-фалшиви материали от тези на Фиат и Алфа.На 10-12 годиошма кола да и изгние радиатора,..?!? три съм виждал такива,и алфаджиите си казват "ами те са си така".
  • #35
    до Хранилка ( преди 15 години )
    Истината е,че Алфа и Фиат са по-зле дори от Пежо и Рено.Особено алфите,слага ли пластмаса точно от легени.На десетата година всичко се чупи и се разпада.Имам много примери за това,нямам за обратното-да видя 10 годишна алфа без да е дала дефект.Няма такъв филм,всичко е пръчка!
fallback
Последни