IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel представи Insignia OPC

Днес Opel официално показа „горещата” версия на Insignia, която е с традиционно обозначение OPC (VXR при Vauxhall).

Opel представи Insignia OPC
Агресивният дизайн на предната част на каросерията е изпълнен в стила на концепцията Opel GTC. Окачването на колата я е приближило до пътя с 10 мм в сравнение със стандартния модел. 


Най-мощната Insignia е с предаване на движението към четирите колела, с електронно управляван заден диференциал (eLSD), който може да разпределя движещия момент между задните колела. 


Двигателят на Opel Insignia OPC е модернизирана версия на шестцилиндровия би-турбо с обем 2.8 литра на General Motors. Специално за OPC агрегатът е с повишена мощност (от стандартните 260 на 325 к.с.). Двигателят се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени. 


По данни на Opel, Insignia ОРС може да ускорява от нула до 100 км/час за 6 секунди. Максималната скорост на автомобила е ограничена електронно до 250 км/час. Горещият Opel Insignia OPC е със спирачна система от Brembo. 


Може да се избира между джанти с размер 19 или 20 цола, има спортни седалки Recaro, нов волан с метални елементи и променен лост за скоростната кутия. Продажбите на Opel Insignia OPC в Европа ще започнат това лято. 

0 от 500
  • #58
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ebete se ( преди 15 години )
    Нема такъв дето да не му харесва тая кола тука!! ама всички се прайте на голям раота щото ви е срам да си признаете.
  • #57
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До renault megane ( преди 15 години )
    Ти си *** бе *** нещастен!
  • #56
    3 rate up comment 1 rate down comment
    renault megane ( преди 15 години )
    koi jivee v minaloto do kolata mnogo mi haresva
  • #55
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Истината за опел ( преди 15 години )
    ОПЕЛ ОТДАВНА НЕ Е ЛЕГЕНДАРНАТА МАРКА КОЯТО Е БИЛА ПО ВРЕМЕТО НА OPEL MANTA, OPEL REKORD, OPEL ASCONA, OPEL KADETT D и OPEL CORSA A.
  • #54
    3 rate up comment 1 rate down comment
    do devstveniq ( преди 15 години )
    Ae futbolist li si kyv si? Vzemi se grymni!
  • #53
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До рефера ( преди 15 години )
    Аз съм футболист и карам BMW E46, в доста добро състояние, сребрист металик и Idrive не ми е проблем.
  • #52
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Do Futbolista ( преди 15 години )
    Ami ti kato si Prof.futbolist az sam Prof. Refere.Ste ti kaga,4e vav vsqko spisanie spomenavat 6ibaniqt I-Drive na BMW kato nedorazumenie.Kolkoto do gospodina,4e mu bili mnogo kop4etata-ami vig Honda,Acura,Lexus po-malko li imat?Edin poznat ot beliqt svqt hodi v BG na exkurzia.Ami toi kaza,4e tolkova M-B,Audi i BMW ne e vigdal nikoga i nikade.Oba4e e zabelqzal,4e sastite tezi nqma kakvo da qdat,no kolata trqbva da e mnogo barovska i skapa.Na zapad ne robuvat na marki i zatova si giveqt dobre.
  • #51
    2 rate up comment 2 rate down comment
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    zashto se kara li mi zashtoto e evtina podrajka shte q vidim tazi insignia sled 1 2 do 3 godini
  • #50
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 15 години )
    На мен ми харесва колата доста и то, но майка ми е стоматолог баща ми е лекар и са учели 10 години за да достигнат тези специалности,но понеже работят тук в България нямаме възможност да си позволим толкова скъпа кола.
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    По-добре за всяка функция отделно копче отколкото като i-Drive на BMW да се утрепеш някъде или да трябва да спираш за да си настроиш нещо. (Другата кола в семейството е Х5)