IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи Outback 2010

На автомобилното изложение в Ню Йорк, японците представиха напълно нова версия на модела.

Subaru представи Outback 2010
Subaru Outback 2010 предлага шест модификации, захранени от два бензинови двигателя. Те са с обем от 2.5 и 3.6 литра и доставят съответно 170 и 256 конски сили.

Разстоянието между осите при Outback 2010 е нараснало със 7 сантиметра, а общата ширина на автомобила е увеличена с 5 см. спрямо стария модел. Увеличените размери на Outback 2010 предлагат по-комфортен салон, който доставя увеличено с 10 см. пространство на задната седалка в сравнение с предходния модел.

Купето на новия модел стои на 22 см. от земята, стъпило на  джанти с размер от 16 или 17 инча. Задвижването, разбира се е поверено на познатата Symmetrical AWD система.Предлаганите модификации са 2.5i, 2.5i Premium, 2.5i Limited (захранени с четири цилиндров агрегат), 3.6R, 3.6R Premium и 3.6R Limited (захранени с шест цилиндров агрегат).

Моделите с 2.5 литров двигател се оборудват с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Тези оборудвани с по-големия двигател се предлагат с петстепенна скоростна кутия с възможност за ръчна смяна на предавките.

Интериора на колата е идентичен с този на Legacy, което предполага наличието на Bluetooth, USB/iPod порт и навигационна система с гласови команди.Главни конкуренти на Outback 2010 са Saab 9-3X, Volvo XC60 и новото Audi Allroad.
0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sti ( преди 15 години )
    deadfox e prav subaruto e mnogo zdravo, audi e mnogo nazad v tova otnoshenie,neka vseki si kara kakvoto mu haresva...moje bi ima hora na koito im haresva da karat nekachestveni koli:)))))ili prosto ne znaiat kakvo dasi kupiat.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    dobre sega ot klipa na linka koito si pratil vidqx 4e audito izka4i pistata tova e xybavoama za6to togava ne sa vkly4ili v toq test subaru outback ili forester(predi6noto pokolenie)a sa vzeli nissan patrol koito e dosta po-tejakotgovor: subaruto 6te 6te napravi za smqx audi :)
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    milena ( преди 15 години )
    аз мисля,че по-скоро тези които си купуват нови коли,реално са оценили положението си.А тези с премиум-втората ръка сериозно се разминават в това как се виждат те,и какво представляват в реалност.И за това стават смешни,но те не го разбират.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Бай уйй ( преди 15 години )
    Каквото и да напишеш се ми ясен,с бялканско-ориенталската психика.Гледам в Гърция практичните хора какво карат,а са несравнимо по-богати от нас.Такива дърти "премиум" кочини не се виждат.Масово нови коли,малки и средни,без "нов внос" S-класи и прочее негърско-съединителски демонстрации на празноглавие.
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Бай уйй ( преди 15 години )
    2-3 годишни друг път,защото са на цената на нови тук.Минимум 5-6 годишни са,и повече.Освен това самия замисъл да си купуваш "премиум" автомобил означава да си на съответното ниво,сериозен бизнес и т.н.,с доходи.Т.е. хората в белите страни по условие си купуват нови такива коли,нали са и премиум хора.А тук с 5 годишна такава все едно казваш "Искам да съм голяма работа,но съм *** и нямам пари за нова,..ама нищо,пред другите царвули ще вървя".Като въшката,която малко се наяла и излязла на челото
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    БайХйуй ( преди 15 години )
    Още веднъж за неразбралите:http://***.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5agНагледно тествано!Философи дървени.Нови коли, стари коли (специално за този с теорията за 20-40к лв) - по-скоро тези които си копуват нова кола са глупавите газари... защото кола от "която и да е марка" нова не е същата като кола на 2-3 години от премиум марка и премиум сегмент... нещо доказало се и в времето и от опита ми... но който както го акъл учи.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    Субару са номер 1 като здравина и техника, бившия ми шеф 3-то си купува (има пари купува си аз нямам толкова и карам Астра 2005г. и не знае какво е сервиз освен за маслото и гумите. Старите ги е оставил служебни и гледам още ги търкалят насам-натам бившите колеги.Да нямат вълнуващ дизайн но здраво мислещия и информиран човек би си взел едно такова а не от здравите Аудита с чупещите се на всяка дупка алуминиеви окачвания.
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ski_person ( преди 15 години )
    мда, виж все пак да си признаем колите се трошат от дупките, дупките се трошат видиш ли защото не сме си поправяли колите и всички били трошки, ама как да кажеш на управляващите че не всеки Българин може да си купи нова кола... :) плюс това дори да купим нови коли, парите към БВП няма да се приспаднат толкова бързо за да се извърши инфраструктура и ремонт и хоп - новите коли вече строшени - безкраен кръговрат, за тва си карам старата кола и си купувам евтини части, даже втора употреба (хаха)
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    xxxxxxx ( преди 15 години )
    Ski_person razbral si me razbral ne sam kazal 4e dypkite nqma da se yse6tat kolata 4x4 koeto 6e pomogne da se izmykna ot teq dypki ili ot nqkoq prespa :)
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ski_person ( преди 15 години )
    xxxxxxx иска да каже че зимата като дуплите са пълни с лед и сняг и няма да се усещат (хаха) но погледнете от тази гледна точка - няма начин нещо или в случая автомобил, който да обединява дори поне 60-70 % от качествата и възможностите в автомобилостроенето, не е възможно, освен на астрономическа цена, всяко удобство е за сметка на друго, компромис... едни коли са добри като спортни, но не са удобни за други не6та и обратното, кави ми едно комби как го вийдаш да се състезава със спортна количка