IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Във Франция могат да си купят ново Sandero за 11 500 лева

Световната икономическа криза откри неочаквано широки хоризонти за Dacia.

Във Франция могат да си купят ново Sandero за 11 500 лева
Първоначално автомобилите произвеждани в Румъния бяха предназначени преобладаващо за развиващите се пазари в централна и източна Европа.

Logan, а сега и Sandero обаче, се оказват търсени и на пазарите в развитите страни. Високото качество с изключително ниска цена се оказа привлекателна комбинация и за французите.

Сега Dacia пуска модел на   Sandero работещ на бензин и на газ  (LPG) с двигател 1.4 и мощност 75 к.с. Най-интересното при него е цената – 5 900 евро (около 11 500 лева).
Всъщност цената на автомобила започва от 8 900 евро, но ако закупи този автомобил, френският купувач получава правителствен бонус от 2000 евро за придобиване на нов еко-автомобил. Ако към това се прибави и връщане за вторична обработка  на стар автомобил се получава още един бонус от 1000 евро. Така цената стига до доста привлекателните 5 900 евро, с които започнахме.
Sandero се произвежда в Румъния при спазването на всички френски стандарти и се продава с марката на Dacia или на Renault в зависимост от пазара.
0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    plamen ( преди 15 години )
    карам сандеро от 5 месеца добра е за нейният клас всички екстри от 2 месеца и на газ голяма икономия на париза парите си е на добро ниво 10г кола е около 5-8 хил лв но после идват и др проблеми новото е най-добро дадоха ми 4 г гаранция
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Донко ( преди 15 години )
    Цената е за автомобил без ABS и без серво на волана - оборудван с такива е *** више!!!За другите екстри да не говорим.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    evgeni.kaev ( преди 15 години )
    Na vaprosa na Nomer 3-Kogato podskochat mravkite,no nai-sigurnoto e,kogato francuzite doidat tuk.Na nashite glavanaci,vaobshte da ne se nadyavame.No francuzite ne sa ludi,polzuvat glavite si po prednaznachenie.A,osven tova,veche sa ni yali "poparata"("Blgarrenault").Taka,che shte si karame na "vtora upotreba".
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    В България този фабричния модел на Дачия Сандеро с пропан -бутана дали се продава вече, че ние както винаги изоставаме.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Донко ( преди 15 години )
    Тука не ти дават тука само ти вземат!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    .... ( преди 15 години )
    Izklu4itelno to4en i pravilen komentar ot N;5. Tyk vseki gleda markata i razbita se tq trqbva da bude germanska,Dori da e na 10-godi6na kola 4e i po-stara. Nikoga nqma da se opravime.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    'Високото качество с изключително ниска цена се оказа привлекателна комбинация и за французите.'...бих добавил и липсата на български комплекси
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    козаря ( преди 15 години )
    прекалено ясно е как, гилотоната и 300 кратуни да фръкнат на жълтите павета, та малко след това...
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    кога ли нашета държавна политика ще достигне френската?
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Blake ( преди 15 години )
    Айде научете се най-накрая, че LPG е пропан-бутан, а CNG - метан. Това се отнася и за журналистите, щото тука съм чел много погрешни статии по темата.