IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda готви нова версия на Octavia RS

След като Skoda модернизира Octavia, сега чешката фирма готви фийслифт и за нейната „гореща” версия с обозначение RS.

Skoda готви нова версия на Octavia RS
Промените обаче ще бъдат не само във външния вид, а и в двигателя, който ще бъде съвсем нов. Сега спортната Octavia преминава през последни тестове и с лека маскировка е била заснета от репортери на чешкото издание iDNES. 


Маскирани са новите фарове, както и надписа RS. „Горещата” версия се разпознава лесно, заради преработената предна броня. Най-голямата промяна обаче е в двигателя. 


Новата версия на най-бързата Octavia ще бъде с бензиновия двигател TFSI, познат от Audi Q5 и Volkswagen Sciorocco, който ще смени сегашния двулитров бензинов двигател с мощност 147 kW. 


Вместо досегашните 200 к.с., колата ще разполага с 211 к.с. (155 kW). Турбодвигателят е изцяло нов, като е създаден на базата на 1.8 TSI и има променливо отваряне и затваряне на изпускателните клапани.
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kalin ( преди 15 години )
    Имаш 30-35 хил. евро и си купил Октавия..?!? А бе ти за *** ли ни вземаш?! Усещай се малко като лъжеш! Червения сектор е от 4500 об,но гаранцията ти свършва на 4000.И ти го начукват не само за двигателя и турбината,но и за трасмисията.220 cdi е сто пъти по-здрав от шкодата,но му куца електрониката на мотора.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    pak az ( преди 15 години )
    Да бе, ха-ха! Сигурно като се спука главата точно тебе ще търся. Що не си дадеш координатите та на всички дето са с коли с тоя мотор да знаят при тебе да дойдат. Може и отстъпка да договориме, щото някой дето карат понякога с над 3хил. оборота ще вземат и по една за резервна. Като се спука главата ще знам, вместо 20хил. евро за октавия 30-35 хиляди евро за нов с220cdi. Нещо за тях, често срещани проблеми ако имат кажете да не се прецакват хората да ги купуват, че частите скъпи. Червения сектор на дизела 2.0 е от 4500об. нагоре. С колко да карам като на магистрала огр. е 130, а на 6та със 120 съм на 2000об.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kalin ( преди 15 години )
    и цената на новата глава в Германия е 4500 евро,честито!Като проверят компютъра,че дори за секунда си вдигнал 4000 об. и чао на гаранцията.Така,че карай смело,'кво ти пука ...:)))))) после ще кацнете при мен да ви търся втора употреба.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kalin ( преди 15 години )
    а бе карай ти я над 3000 об. не ебевай!За това в аутобилд имаше две страници изписани от ядосани собственици,че не им признавали гаранцията за пукнатите глави.Този 2.0 TDI помпа-дюза е яка пръчка в ***.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    pak toq ( преди 15 години )
    http://***.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=15&t=4930Ето в тази тема хората в Германия са описали колко чакат за доставки. Изисква се разбира се познания по немски език, за да стане ясно. На мен ми е по- лесен от английския и затова не търся английски статии, а мисля че модела доста добре се приема и на острова. А това дали пукат глави незнам. Всеобщото мнение, че и моделите на BMW от 90те с дизелови двигатели са доста зле и пукат глави/524td.525tds/като гледам не е отказало хората и те са си ги купували. А и нека вземем предвид, че на запад карат здраво и при тях няма такова нещо като гледай да не вдигаш повече от 3 хиляди оборота.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    Не знам къде се чака за Октавия,аз лично не вярвам,но ако следите продажбите в Европа,от една година шкода като цяло не се продава никак добре.А за този 2.0 TDI не знам как са им турбините,но със сигутност имат проблеми с главите,пукат се в гнездата на дюзите и става ... мзало.Гледай да не го караш над 3000 об/мин.Това,че го слагат в Митсубиши да не те радва.Ако не знаеш,японците искаха са да се отказват от VW и да преговарят с Хюндай за новите им дизели,но корейците отказали,не само на Митсубиши,и на Крайслер.От както се обвързаха с европейци,и Нисан и Митсубиши яко сгънаха.Иначе за Октавия,средна хубост.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ........... ( преди 15 години )
    6kodi4kata biva ne e lo6a
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като гледам тук, са се изказали, всички, живи фенове на FIAT в България :) Няма лошо, и аз съм карал FIAT ама не съм повтарял, все пак както са казали хората един път Фиат никога повече Фиат :) Ако някой сега започне да обяснява, че е писал за Алфа Ромео и тн. то пак си е Фиат :) ако пък иска, нека се замисли , че все пак Лаборджини и Бугати са 100% собственост за Фоклсваген, и дефакто са просто търговски марки, поддържани за комплексарите, които Мноо' мразят "Гоуфаджиите":) и искат да карат "ИталЯнска" кола.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ei toq su6tia ( преди 15 години )
    Аман от разбирачи! Значи карам новата октавия/преди фейслифта/ от близо година и не ме интересуват никакви тестове нито на Аутобилд нито на жабарите и *** италианците. Октавията е на базата на голф 5 и няма да има нито визията нито возията на мазерати куатропорте.Но на цената си и екстрите които предлага е доста приличен автомобил. Аз карам 2.0 TDI ПОМПА ДЮЗА със 140 коня 16v., от тези точно дето горят много масло и им гърмят турботата. Затова и на новия лансер на мицубиши/спортседан/ слагат същия дизелов мотор от VAG., дето го слагат и на още доста модели. Ако имах повече финанси, сигурно щях да карам друга марка, но моля ви се недейте изкарва италианските клозети толкова напред, защото и откъм дизайн октавията превъзхожда доста от техните модели в момента, особенно ако е рс с новия комън рейл и в комби варианта. Дизайна на октавията си е класически и понеже сте разбирачи поинтересувайте се колко автомобила са продадени и колко се чака на запад след поръчка на октавия, докато си я получи клиента. А относно италианските коли, спор няма, добри са, става въпрос за екзотичните, тези на които колегите дето са писали преди мен мани че не са се возили и карали, а само са ги гледали по телевизията и на картинки от дъвки турбо. И алфа ромео е супер кола, само да е нова, иначе да не ти е в къщата. Що ли са и по евтини от шкодите секънд хенд, да не говорим за ауди и фауве.Смешници!
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    besty ( преди 15 години )
    дразнещи са аутобилд,в явния си стремеж да удрят рамо на който им плаща