IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota готви нов хибриден модел

Toyota в най-скоро време ще пристъпи към разработката на нов хибриден модел, който ще бъде по-достъпен ценово от Prius.

Toyota готви нов хибриден модел
Очевидно подобна стъпка  е предизвикана от появата на хибрида Honda Insight, който е най-евтиният хибриден автомобил в света. 

Новият хибриден модел на Toyota ще бъде от компактния клас и ще има хибридна система съставена от бензинов двигател с обем 1.5 литра (същият който се използва и от Prius) и електродвигател. 


Според източници от Toyota цената на новия хибриден автомобил няма да надхвърля 20 000 долара. Това е с около 30% по-ниска цена от тази на Prius. 

Да напомним, че Honda Insight се продава в Япония за около 19 хиляди долара.
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ot Mexico li,a chastite otkade im idvat? Ti ne6to savsem za glupaci ni vze.Pone sedni I pro4eti. 4astite da ne im gi prashtat s poshtenski galabi. Pitai jena ti ,tia e spеc po marketinga. Тойота не случайно е номер1 в света,ако имаше недоволни клиенти ,нямаше да е номер1,защото трошки като Фолксваген не се продават,защото клиентите знаят за дефектите. Ти по форуми ли се луташ лаико??/ Има официални организации. Отвори германските ежегодни технически прегледи на целия автопарк в Гемрния TUV и виж,че на Тойота моделите са на първите места и са най-здрави в класовете си!!! Това са германските и най-строги технически прегледи! Статистика.След това лаико отвори сайта на Consumer Reports USA и виж,че и там Тойота са най-здрави. След това отвори Ауто-Билд и виж 100000км. Тестовете да видиш ,че и там Модел на Тойота ,а именно Приус е без нито една повреда за 100000км.,а немските таратайки са назад,и това го казват самите германци.И понеже си много заблуден отвори потребителския сайт,където всеки частен потребител си дава мненията за колата си. CarSurvey. Виж ,че от Тойота има най-малко оплаквания,а при Фолксваген ,Ауди и другите немски трошки е пълно с оплаквания и с нацупени емотикони. Изобщо няма официална организация за здравината на колите в СВЕТА,която да е отчела нещо различно от това,че Тойота е най-здравата марка.А ти още се рови по форумчета като децата,където информацияата е анонимна и непотвърдена.По форуми има критика за всяка марка и модел БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ.Там всеки *** може да пише и всеки неадекватен по отношение на колите като теб да лае! Но истината е ,че Тойота продава най-много коли в света,има най-висока удовлетвореност сред клиентите си! И произвежда най-здравите коли - ТЮВ е организацията за годишни технически прегледи в Германия,а не списание и всякА година на Тойота моделите са първи,заедно със Субару,МАзда,Хонда и Порше 911. Чети,толкова си изостанал с инфото. Тойота имат завод за рециклиране на батериите,които са никелметалхидридни.Провери си сам,няма всичко наготово да ти казвам неграмотнико по автомобилни теми. В China симпатяго Фолксваген произвеждат части и коли. Тойота продава много ,печели много и имат все по-нови и най-модерни модели,а не като тракащите локомотивни дизели на Фолксваген? Те все пак са забранени в 12 щата в САЩ ,начело с Калифорния ,щото са много чисти и бълват сажди като нафтови локомотиви. Германците са толкова назад от хибридните технологии,колкото си ти назад от модерното мислене.Закостенялото ,ретроградно еснафско мислене ти отива ако живееш в Германия. Затова японците отвяха германците като пътен знак и в здравината на колите/справка ТЮВ/,и в продажбите,и в доволни клиенти,и в модерните технологии/справка Приус,Лексус и т.н./ Германците спят и лежат на стари лаври,японците работят и създават модерни технологии,продават ги и печелят от тях,както пари,така и репутация.Това го кажи на жена ти,да взима пример. Маркетинг без готов завършен,действащ,продуктивен,новаторски продукт ,за който клиентът има готовност за плащане,не е никакъв маркетинг,той е краткосрочна реклама,без перспектива и изграждане на репутация и дългосрочни печалби. Какъвто и маркетинг да имаш,ако продаваш Москвич,той ще си остане москвич и няма да ти носи печалби. Не са толкова прости нещата,колкото са прости в твоя повърхностен разсъдък. И провери за завода за рециклиране,защото той съществува и спри с невежеството си.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ti be gadulko neprosvetena,naistina si e edin PR tazi Toyota.Kazah ti mnogo gluposti 4ete6 i vqrva6 v tqh.Ste ti kaga,4e gena mi ima diploma ot USA za PR i Marketingi tova si komentirame,4e Toyota hva6tat balamurnici kato teb,pla6tat si nasam-natam po-spisaniq i vestnici,a forumite kato cqlo balvat ot nedovolni klienti.Drugoto koeto ne znae6 e 4e Passati i Jetite se proizvegdat v Mexico i ne idvat s korabi.Potrebitelite ti kazvat kakvi sa darveta tezi Toyoti oba4e ti vsi4ko znae6.Dosega sasto ne znam za edin zavod za reciklirane na bateriite im i pri tova te sa Nikelovi,a ne Litievi.Naistina da ne ti pla6tat za PR tezi izednici,zastoto za proizvodstvoto na edna tqhna kola te vkarvat mnogo malko sredstva,no pravqt super ogromni pe4albi,a poslednite im modeli balvat ot 4asti proizvedeni v China!!!
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ето на това му казвам пълни лаици.Колко икономично е да прекарваш дизелови Пасати и Джети през океана в САЩ??? И саждите,които бълват, рециклира ли ги някой или само човешките дробове? Толкова ли ви е плоскодънно мисленето? Батериите на Приус първо имат гаранция 8 години и второ се рециклират напълно в изградени от Тойота заводи. По-добре мислете за вредните емисии от дизелите,а не за чистите хибриди!
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Точно и ясно и най вече вярно!
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Приуса е пример за прекрасен ПР и очевидно всички сте захапали много здраво въдицата!Не виждам какво толкова икономично има в който и да е автомобил, който се налага да се пренася с кораб (огромни вредни емисии само от транспорта), да не говорим колко и какви ресурси се изискват за производство на батерийте.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Da,zatova vsiaka godina TUV godi6nite tehni4eski pregledi v Germania so4at ,4e Corolla e nai-zdrava v klasa si! A tam sa provereni stotici hiliadi koli! I v Consumer Reports USA Toyota e obiavena za nai-zdrava.A i v ***-Bild sashto.Daje i v 10000 km. testovete na 1-vo misato e Toyota Prius i Mazda 6 bez nito edna povreda za 100000 km.. Edini4ni slu4ai na razni 6ofior4eta na slujebni koli kato teb ne sa pokazatelni.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kozaria ( преди 15 години )
    ko karate ve gospoda, pitai kolko pati vra6tat novata korola v tm *** da opraviat poluoski, ne6to po kormilnite istorii i otdelno deto pada akumulatora? za novia civic 4ul li si podobni mizerii?i vse pak ima vreme 6e si pokaje koia e po dobra, no za sega- ebati korolata...
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Е кое пък ти е написал глупости,като клиентите на Тойота са най-лоялни към марката и следващата им кола пак е Тойота. Прочети проучването на германците от Ауто-Билд.И тази година Тойота е обявена за най-здравата марка,отделно собствениците именно на Тойоти са най-доволни от колите си.Мисля че беше над 90% пак си купуват Тойота.След Тойота е Мазда, Хонда и БМВ по клиентска лоялност.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Аз пък имам Тойота Корола и повече на нищо японско, различно от Хонда не искам да се качвам. Карах Хонда Сивик, японска сглобка - 1.8 - 140 коня, седан. Моята Корола е направо смях в залата в сравнение с Хондата, пък имат към 1000 лева разлика в цената... Никога повече Тойота! Ще си карам старото БМВ 525 и пак ми пиши глупости, ТОДОРЕ!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    todor ( преди 15 години )
    do momenta baha nai vilatrlni mg no ot kak se promeniha zenite na gorivata za sega iskustveno gi podargat i ohte pove4e hte rastat,to4no tova 4e qponzite se vaspolzvaha ot tova i vobhte ne sa v grehna posoka osobeno troikata koiato e na4eli toyota sledvana ot honda i mazda , za toyota da se varna za tozi prekrasen avtomobil e edinstvenia koito kato si go zakupih ot magazina 90% spet tova pak si pozelavat sahtia avtomobil slet vreme da go karat ne izneveravat na avtomobila tova e isledvane ot *** bild az ne go izmislam samite germangi si go priznavat