R-Edition е доста различна история от базисния автомобил Tramontana. Колата е с двигателя V12 bi-turbo с обем 5.5 литра от Mercedes-Benz. Той предлага максимална мощност от 550 к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент от 890 Nm. И тук започват изненадите. С натискането на един бутон в кабината, и без това мощният двигател се превръща в „чудовище” с мощност 720 к.с. и максимален въртящ момент от 1100 Nm.
Така R-Edition може да ускори от 0-100 км/час за 3.6 секунди, а до 200 км/час за 10.1 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 325 км/час. Колата има собствено тегло от 1260 кг, което е с около 90 кг по-ниско от това на базисната версия.
R-Edition е с дневни LED светлини, с ксенонови фарове и с фарове за мъгла интегрирани в големия преден сплитър. Колата е със задно крило, големи отвори за въздух отстрани. По същество това е един състезателен автомобил, който може да се движи и по обществените пътища.
В интериора информацията достига до водача посредством два LCD панела, заменили традиционните инструменти на таблото. Водачът може сам да регулира системата за traction control в четири режима. Вече споменахме за регулирането на мощността и възможността с натискането на един бутон в кабината тя да нарасне от 550 на 720 к.с. В кабината не липсват и климатроник и аудиосистема.
Конфигурацията на седалките е тип мотоциклет – 1+1, като седалката на пътника зад водача е леко издигната. От фирмата планират да произвеждат по 12 автомобила от този модел на година.
Официалната премиера на Tramontana R-Edition ще бъде на изложението за суперавтомобили Top Marques Monaco, което ще бъде през април.