Задната седалка и багажното отделение на четириместният кабриолет са поорязани, но размерът им не е драстично променен, спрямо версията с твърд таван. Заслуга за това има мекият покрив, тип „консервна кутия”, който ще се предлага в три цвята - червен, черен и слонова кост.
Този тип мек таван, придава на колата повече вид на класическа targa, отколкото на типичен кабриолет, но в същото време спестява много производствени разходи. Като запазват непокътната по-голямата част от каросерията на автомобила, конструкторите на Fiat са спестили скъпо струващите промени в шасито.
Три бензинови агрегата ще задвижват откритата версия на Fiat 500. Най-малкия ще бъде с обем 1.2 литра и ще произвежда 70 конски сили. С 30 конски сили повече ще доставя 1.4-литровият двигател, а най-мощната Abarth версия, която ще се появи в по-късен етап ще разполага с над 150 к.с. Дизелови агрегати, за сега не се предвижат, но стана ясно, че за всички двигатели, Fiat са предвидили start-stop система, която понижава потреблението на гориво със 8%.
Официалната премиера на Fiat 500 С ще се състои след броени дни в Женева, а продажбите ще стартират през късната пролет, тъкмо за сезона на кабриолетите.