IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Porsche 911 уби пилота си

Според информацията, тест пилотът е загинал на място, при фатален инцидент с новото Porsche 911(998) Convertible.

Новото Porsche 911 уби пилота си
Тест пилотът, 51-годишният инженер с 25-годишно минало във Porsche, чието име не се споменава, е загинал при катастрофа на високоскоростен аутобан в Германия.



Инцидентът е станал около 2:45 часа на няколко километра след отбивката за град Вайтерщад (Weiterstadt).

Говорителят на компанията заяви, че причините за инцидента тепърва ще се изясняват, но загиналият пилот е бил сред най-опитните изпитатели във Porsche.



Според свидетели на катастрофата, новото Porsche 911(998) Convertible се е движело с висока скорост по "A5 Autobahn" в участък без ограничение на скоростта, следвано от още един прототип - Porsche Panamera

В инцидента не е участвал друг автомобил. Пилотът на кабриото изгубил контрол над колата и се врязал в предпазната мантинела с много висока скорост.

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Alfonso ( преди 15 години )
    to4no taka e, Wane e prav, oba4e vijte samata mantinela kolko e povdignata pri mqstoto na udara, spored men prekaleno niskata i ostra prednica na porscheto e vinovna za vrqzvaneto, a sy6to vijte pod kakyv ygyl e vlqzla kolata i nakyde sa zavyrtqni gumite, sigurno e imal hidravli4en problem
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Za obidite ne vizirah teb, a posta pod teb, koito be6e #17, no qvno se triqt komentari... Ina4e otnovo kazvam, ne mu e bezotgovorna postypkata, nito e vyr6il gluposti na svoq glava. Testovete sa standartizirani do golqma stepen. Test pilota pravi tova, za koeto v momenta testvat kolata. Postaveni sa razli4ni gauges, inductive senzorite i vsi4ko ostanalo se zapisva, kakto i vsi4ki parametri po rabotata na dvigatelq. Sled tova informaciqta se analizira i ako e nujno se pravqt promeni... sled koeto otnovo test.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пиро ( преди 15 години )
    Пича се е постригал много добре. Искал е да мине ниско ама е минал тънко. ГХГХг
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 15 години )
    При тази скорост,мантинелата опазва единствено движещите се в другото платно автомобили,значи ако тя е по ниска,представете си някой голям джип как минава отгоре и помита 5-6 коли отсреща,височината е стандартизирана за да спира всички МПС-та.Немогат да я съобразят с порше кабрио или ламборгини.А според мен пилота си е вършил работата,а именно да открива грешките в автомобила и благодарение на опита си да ги предотвратява,в случая е било свръхвъзможностите му и той е загинал,както става с много други пилоти,вижте примерно през годините колко пилоти на ферари загиват при тестове,още много на порше,дори легендарния пилот Аскари загива при тест на ферари.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    13 ( преди 15 години )
    kupetata sa bili vinagi po sigurni ot kabrioletite poradi prostata pri4ina 4e golqma 4ast ot natovarvaneto pri udar se poema imanno ot tvyrdiq tavan no v tozi slu4ei edvali bi pomagnal
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Blago ( преди 15 години )
    Wane, не го обиждам, а казвам, че постъпката му е безотговорна. Може да са му казали да излезе да я тества, но едва ли са му казали да се опита да стигне максимална скорост.Добре си направил, че си си спестил това, което ти е на ума.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    17, ще си спестя това, което ми идва на ума, като чета как обиждаш мъртвия човек RIP... Иначе не пишете глупости и двамата. Колата е в фаза, в която може да се кара по обществените пътища, има и регистрация. Освен това 17, да не мислиш, че тест пилотът ей така сам е решил на момента да отиде на магистралата и да фучи с 200 ...еми не.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Blago ( преди 15 години )
    flat6, исках да кажа, че по принцип за ситуации, в които колата се обръща по таван се слагат ролбари зад седалките, които предпазват шофьора и пътника. Иначе е ясно, че с такава скорост е малко невъзможно оцеляването, независимо дали е кабрио или купе.Малко е безсмислено да се спори за височината на мантинелите защото по това, което виждам, имат същата височина като нашите и като на всякъде другаде.Съгласявам се със 17 за безотговорната постъпка на пилота.
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    :( ( преди 15 години )
    Ако мантинелата беше по-ниска колата щеше да отскочи и дивера можеше да се спаси.Друг е въпроса,че "великите" германци НЯМАТ ограничения на скоростта на някои магистрали и че този *** е тествал прототип на общественно място! Ако беше пострадал някой кротък хер с фрау и малки киндер със семейното Ауди? Постъпка на голфаджия!
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    muko ( преди 15 години )
    Проблема е, не пасивната безопасност, а това как толкова опитен пилот е загубил управлението без контакт с друга кола. Най-вероятно има конструктивен проблем, който прави колата нестабилна при дадената скорост. Спомнете си как се уби Дими с мотора.