IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane Coupe


Ford има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. 

Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. 


Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. 

В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. 

Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. 

С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. 

Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kiko ( преди 15 години )
    DeadFox това го адресирай към номер 4.Той бил "сигурен",че форд слагат техни дизели! Знам,че Ягуар слагат френски мотор.Но това,че "сте го имали" и 200 000 км. ,.... хайде некъде другаде го разказвай!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivo ( преди 15 години )
    DeadFox ти направо ни обиждаш,то бива,бива ама...!Хайде тези филми с Ягуара някъде другаде,а!Не берем доматите с колчетата.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    Имахме Jaguar S - Type с френския "долнопробен" дизел (2,7 V6 Twin turbo 207 bhp) смело мога да заявя че мотора е перфектен като мощност (която винаги я има), като разход, надеждност, навъртяхме му 200 000 км . без никакви проблеми да ни е правил. Само масло и нафтичка, сега същия мотор го слагат на Ситроен С6.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    11 ( преди 15 години )
    Това на снимката ми прича на "фейслифит" на актуалния в момента модел който от своя страна е също фейслифт.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    koko ( преди 15 години )
    не само мотора е френски ами и компютъра ,пише си даже на френски , адската пръчка . измамници , даваш пари и мислеш,че купуваш немски дизел . малко хора обаче са нясно повярвайте ми !
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hristo ( преди 15 години )
    eee , ti pa golqma novina ni kaza, ford pove4e ot 10 godini polzvat dizelite na fransetata , i ot tam sa problemite . i az se otkazah ot ford-dizel . a za mazda podozirah , no ne bqh siguren . vsi4ko mnogo to4no syvpada , *** izmamata !
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    on.on ( преди 15 години )
    Интересно,че тази информация някак не беше удобно да се разпространява,и затова пресата в Германия само "леко я маркира" тогава.... "инженерите от Кьолн".... прах в очите.Достатъчно е да сравниш харктеристиките на двигателите на пежо и форд,и дори от това ще ти светне червената лампичка.Но не това е най-голямата тайна (за форд който се интересува малко поне знае,че е с френски дизели).Най-голямата заблуда е друга-относно Мазда,сами се сещайте.И говорим не за лицензно производство,а направо за доставки от Франция,за Германия и Япония.Но това малко хора го знаят.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    on.on ( преди 15 години )
    Ами позинтиресувай се малко.Ford изпуснаха дизеловата надпревара още в средата на 90-те.Помниш ли тяхния 1.8 на Ескорт,до там бяха!После в пресата излезе съвсем малко каре,че спират да произвеждат каквито и да е дизели,разбираш ли,изобщо спират,и ще купуват от Пежо.И в момента взаимно се обвиняват за лошия имидаж на дзеловите им модела в Европа,защото имат проблеми с качеството на двигателите.Въпреки това карах такъв фокус (1.6) и си работи твърдо точно както в 307 (тогава нямаше още 308).Така,че момчета забравете за дизелите на Форд.Давате пари за френската мърлявщина.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Kvi dizeli na Peugeot we 4ovek!Francyzite izpolzvat suvsem razli4ni dizeli- HDI ako ne si 4yval, TDcI e suvsem razli4en tip dvigatel. A i dori da sa s dizeli na Peugeot(a te ne sa) ne vijdam kakuv e problema.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    on.on ( преди 15 години )
    ...и отново дизелите на Пежо!Стига вече,ееее ,*** работа!За това не си купих Фокус миналата година!