Заснетият прототип е с относително по-слаба маскировка, и личи, че колата е във финална фаза на изпитания преди серийното производство. Сега автомобилът преминава през тестове в северната част на Европа.
Вече могат да се видят новите LED светлини за през деня (под основните фарове). Личат големите перфорирани дискове на спирачките.
Ясно е, че като цяло дизайнът на автомобила ще носи белези от оригиналния 300SL Gullwing, с голяма емблема на Mercedes в средата на радиаторната решетка.
Автомобилът ще бъде с нова скоростна кутия превключвана с лостове под волана, която ще има поне шест предавки. Все още няма официални данни какъв двигател ще се монтира на този суперавтомобил, но със сигурност това ще бъде турбоагрегат от AMG най-вероятно V8 или дори V10.
Максималната мощност на новия Gullwing ще е между 550 и 650 к.с. Това означава автомобилът да покрива спринтът от място д 100 км/час за под 4 секунди и да има максимална скорост около 320 – 340 км/час. Колата ще бъде на пазара през 2010 г., след официална премиера на автомобилния салон в Женева през същата година.
Говори се, че бъдещият Gullwing може бъде с марката на AMG. Производството ще бъде в ограничена серия от около 6 000 автомобила, които ще бъдат произвеждани около 2 години. Очакваната цена е около 250 000 евро.