IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Британско списание показа Aston Martin Rapide

Британското автомобилно списание Car показа първата официална снимка на серийната версия на купето с четири врати на Aston Martin.

Британско списание показа Aston Martin Rapide
Серийната версия на новия Aston Martin Rapide практически не се отличава от концепцията, която видяхме преди 2 години в Детройт. 


В предната част на каросерията са изчезнали допълнителните правоъгълни отвори за въздух в долната част на бронята. Промяната отзад е в задната броня и по-различния капак на багажника в сравнение с концепцията (на всички снимки надолу). 


Потвърди се и появилата се по-рано информация за версия със стъклен панорамен покрив. Пътниците на втория ред седалки ще се радват на мултимедийна система с монитори монтирани във възглавниците на предните седалки. 


Aston Martin Rapide ще бъде с бензинов двигател V12 с мощност около 500 к.с. Той ще се комбинира с автоматичната скоростна кутия ZF с шест предавки. Все още няма данни за динамичните характеристики на колата. 


Интересно е, че това ще бъде първият модел на Aston Martin, който ще се произвежда извън Великобритания. Серийното производство ще започне през следващата година в австрийския завод на фирмата Magna Steyr. 


Очакванията за цената на луксозното купе с четири врати да започва от около 160 000 евро. 







0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бранимир ( преди 15 години )
    И аз съм съгласен с мнението на номер 15. Правя изключение само за Маздата. Имайки в предвид доброто и управление, външният и вид, цената й е много добра кола. Мисля, че говориш малко на изуст със задните места, защото аз лично съм се качвал в такава на задните места/висок съм 188см/ не мога да кажа, че беше просторна и широка, колкото едина Lancia Thesis, но бих преживял пътуването от София до Варна без проблеми. Двигателя й не харчи повече от Golf GTI със същите характеристики, а и роторният двигател си има своите предимства пред Ото-вия. За вратите също съм съгласен. :)
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    madafaka ( преди 15 години )
    Otpred e malko poznato i postno...li4noo mnenie,nedeite da me gorite na klada ;)
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Андон Иванов (Сливен ( преди 15 години )
    браво на номер 15 ! евала пич
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    :0 ( преди 15 години )
    Конкуренция "Кой ще направи по-безсмислена кола"! Започнаха я Audi, BMW и Mercedes с техните Q7 и 75% от размера на Q7 (модела Q5) при Audi; GLK което е на базата на C-Class, прилича на GL, но не носи предимствата на нито едно от двете, за Mercedes; X6 което хем е спортно купе, хем е SUV, а реално не върши работа като нито едно от двете, за BMW. Надпреварата продължава с Porsche и техният Cayenne, който всъщност е VW Touareg с две крави и половина в интериора, нелепа за SUV, 911 визия отвън и леко раздут Audi V8 под капака. След това беше Panamera, която хем е 911, хем е лимузина, само без возията, пространството и двигателя. Минаваме на Lamborghini Estorque и Aston Martin Rapide, чийто случай е същия, и завършваме с безспорният победител Mazda RX8, при която създателите са решили да вложат абсолютно всичките си идеи, в резултат на което имате купе с две цели врати и две подобия на врати, две задни седалки с размера и пространството на детски столчета и 1.3 литров роторен двигател, който дава по-голям разход на гориво, отколко тяга, за която японците дори претендират при този модел. А номер 14, не знам защо си толкова позитивен за тези 500 коня, когато теглото на тази кола няма да е като на DBS, ами по-скоро като на два DBS-а. В цифри нещата стоят така: 0-100 km/h малко над 6 секунди, което е сравнимо с един по-наточен хечбек като Opel Astra OPC, VW Golf GTI, Mazda 3 MPS, Fiat Grande Punto Abarth, Alfa Romeo 147 GTA и други. В крайна сметка един такъв хечбек може да те скъса между две кръстовища, има повече вътрешно и багажно пространство, вози по-гладко, харчи по-скромно и струва в пъти по-малко от една такава безсмислица. Да изключим варианта, че си безумно богат, но *** и грозен и отчаяно имаш нужда от такава кола за да се показваш. Нека приемем, че си един интелигентен потребител с високи финансови възможности. Кое би предпочел: да дадеш 50-70 хил. за един наточен хечбек, който ще ти върши работа за всички, или да вложиш 400-500 хил. за кола, чиято единствена цел е да привлича вниманието на околните. Ако в този сайт има човек, който страда от подобна потребност за показност, то значи този човек е нереален комплексиран, и дори по-зле, откровено глупав. Пиша коментара, защото вярвам, че тук коментираме само разумни хора. Не целя да обидя или засегна никого, просто изразявам максимално обективно становище!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    .... ( преди 15 години )
    Daje i Masserati Quatroportte, koeto e strahoten avtomobil, ne e konkurenciq na Astona. Edinstveno Lamboto ako vleze v proizvodstvo i moje bi Panamera Turbo s 500 konq. No Astona pak e suvsem dryga klasa s ru4nata si izrabotka i dizain.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ;))) ( преди 15 години )
    Естествената конкуренция на този Aston e Maserati Q...,Panamera на Porsche и евентуално Lambo,ако се появи на бял свят.Тези сравнения с Фаетона,Q7,х5 и CLS са неуместни.Както и с всяко друго БМВ,Ауди,Фолксваген или Мерцедес Бенц.Дори с Бентли и Майбах.По една много простичка причина - гореизброените се изработват изцяло ръчно от - до всичко и самото сглобяване дори,шие се на ръка,боядисва се също ръчно,всяка кола една по една,няма роботи дето заваряват,боядисват и куп други разни.Естествено струват много скъпо,но за всяка една произведена бройка си има клиент с поръчка от няколко месеца преди това.И не остава нито една непродадена.Произвеждат се толкова колкото са поръчките,за разлика от народните VW,Audi,BMW и Mercedes Benz и всички други подобни,които срещаме всеки ден на пътя и на които в тази криза доста от продукцията им остана да събира праха във фирмените складови халета.Което не означава,че са лоши коли,а напротив,но просто това е живота!
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    много точен коментар, и аз това написах в темата за А7. Астина е конкуренция точно и само на Мазератито, друг автомобил с такава класа и излъчване в този клас няма.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ne znam s koi 6te se konkurira-vse pak e ASTON MARTIN-vsi4ko e r14no,leko avstriisko i tqsno otzade,no nqma to4na konkurenciq,sme6no e da se sravnqva v1ob6te s VW,CLS i8 PANAQMERA ne sa savsem kato nego,edno se znae samo- v tozi leko nov klas mi slq,4e nai-prodavaniq otnovo 6te e A7
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    :0 ( преди 15 години )
    Вчера спорихме за измисленото Порше седан, днес гледам Астън, но тук нещата са на кантар. Астън са имали седани и преди, после дори са направили Лагонда като луксозно подразделение за многовратите глезотийки. Проблемът при тези измислици е, че не може да се съчетае 5 метрова лимузина със спортно купе, без едното да не наследи недостатъците на другото. За какво реално Ви е седан със спортно окачване, тегло около 2 тона, недостатъчно място на задните седалки и двигател, който дава достатъчен ресурс от мощност на двуврата версия, но е куплиран с чувствително по-тежко купе и губи голяма част от достойнствата си?! Това е един автомобил без реална потребителска цел! Никога няма да бъде спортен като двувратата версия, никога няма да бъде просторен като класически седан и никога няма да има неговата возия! Единствената марка, успяла да направи приличен компромис е Maserati с модела Quattroporte, който дори и във версия "S" има доста прилична возия и поведение като на спортно купе, нищо че тежи малко над 2 тона. Единственият момент с него е двигателят, който както споменах по-горе, е слаб за подобна кола, но като цяло компромисът с окачването и пространството е някакъв напредък, спрямо сегашните измислици на големите марки.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Zaro ( преди 15 години )
    za kvi Phaetoni govorite we hora.Tva e Aston Martin.V taq kola vs e ry4no izraboteno.Moje se sravnqva samo s Bentey ili Maibah