IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

През 2009 Toyota Auris ще има нов двигател и нова скоростна кутия

През пролетта на следващата година ще се появи Toyota Auris с изцяло нов двигател.

През 2009 Toyota Auris ще има нов двигател и нова скоростна кутия
Това ще е агрегат с по-малък обем, но с по-висока мощност е с по-висок максимален въртящ момент в ниските обороти. С двигателят 1.33 Dual VVT-i Toyota показва, че така напечения „даунсайзинг” (намаляване работния обем на двигателя), не е свързан непременно с въвеждането на турбо версии. 


Новият мотор с интелигентно променливо време за отваряне и затваряне на клапаните ще замени досегашния базисен двигател при Auris. Характеристиките на новия двигател с по-малък обем са по-добри от тези на 1.4 VVT-i, който ще замени. 

Мощността е по-висока, като от 71 kW достига 74 kW, а максималният въртящ момент при новия агрегат е 132 Nm вместо 130 Nm. При това максималният въртящ момент вече е наличен от 3800 об/мин, а досега при 4400 мин. 

От Toyota заявяват, че новият двигател 1.33 Dual VVT-i има по-ниско потребление със 17% в сравнение с досегашния 1.4 VVT-i. Това значи, че средния комбиниран разход ще бъде в рамките на 5.1 литра на 100 км. 

Наред с по-добрите характеристики новият двигател има и по-компактни размери. Той е по-къс с 54 мм, по-тесен със 127 мм и има по-ниско тегло с 13 кг. Така размирите му са близки до тези на малкия агрегат с три цилиндъра и обем един литър. Двигателят е доста тих, особено при стартиране. 



Наред с всичко останало в редица европейски страни той влиза в по-долна група и позволява по-ниски стойности на задължителната годишна застраховка.
Новият двигател на Toyota 1,33 Dual VVT-i (74 kW) ще се комбинира при Auris с механична скоростна кутия от ново поколение с шест предавки. Нейните размери са по-компактни от тези на досегашната и тя ще бъде изработвана в Полша.
0 от 500
  • #4
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Странно ми е какви са финансовите резултати на производителите на велосипеди в тези времена
  • #3
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Anonimous ( преди 15 години )
    Пич, ти го превърна това от тема за коли в политически проблем с демографски характер - сипи си малко "газ" и лекувай комплексите!
  • #2
    17 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Хем си прав,хем не си...
  • #1
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Karolia ( преди 15 години )
    Това е в момента най-добрата посока в която може да върви автомобилостроенето, и вече близо 20 год. върви в япония...Проблемът е в столицата на еврогеиския съюз- германия, и по точно че нацитата са решили че аджиба бъдещето е турбо или дизел или двете и европа замириса, запуши, затрака и се видя кои ко има в главата...И съответно изненадата- в големите градове на бг, дизелът е често срещана мизерия (даже може да чуеш горди сомственици на немски трактори да спорят че не дими черно и бил еко автомобила щот бил 2007ма модел примерно). В малките градове хората карат предимно на газ понеже е по-евтино, и са прави... Така че ако ми следите мъсълта- в големите градове са по-прости и надути, а в малките са реалисти и са пичове...