При RX350 скоростната кутия е автомат с шест степени, а RX450h е с вариатор без степени. При хибрида виждаме още две системи предназначени да икономисват гориво. Първата е системата запазваща топлината на двигателя, която съкращава времето за загряването му до оптималната работна температура при чести спирания. Втората е система на рециркулация на изпусканите газове, която също допринася за по-ниския разход.
Новото поколение на кросоувъра RX е с увеличени размери в сравнение със сегашното. Дължината е по-голяма с 35 мм, колесната база с 25 мм, но както и досега колата ще бъде предлагана само с пет места.
Новият RX е с доста променен външен и вътрешен дизайн в сравнение със своя предшественик.
В интериора прави впечатление асиметричния преден панел и новото управление на климатика и на аудиосистемата.
Хибридната версия на Lexus RX450h може да се различава по различната броня и радиаторна решетка, синкавото лого Lexus и синкавия отенък на задните светлини.