IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Представиха новото BMW 7 в Софийската Опера

BMW Group Bulgaria, представи петото поколение BMW 7 на изискана церемония в Софийската опера с участието на артисти от Националния балет.

Представиха новото BMW 7 в Софийската Опера
Екипът на BMW сподели за своя флагман, че това е един перфектен автомобил, документиран от перото на баварската фирма. След като имахме възможност да се докоснем до него, сме склонни да им повярваме.



Последното поколение на BMW Серия 7 дава изцяло нова интерпретация на понятията стил и лукс. Разпознаваемата от пръв поглед външност на BMW 7, разкрива типичния за всяко BMW спортен нрав, в неговата най-елегантна форма.
Дизайнът на интериора на BMW Серия 7 е модерна интерпретация на представата за истински лукс. Меките, извиващи се форми, висококачествените материали, както и по-големият простор и удобство придават на интериора облик, отличаващ се с хармония, щедрост и лукс. За тези, на които все пак пространството в BMW 7 се стори недостатъчно, е предвидена обичайната дълга база на купето - BMW 750Li и BMW 740Li. Тя има увеличено с 140мм. междуосно разстояние, като акцентът е поставен върху по-голямото удобство за пътниците отзад.



Неповторимо преживяване от шофирането на BMW 7 гарантират, създаденият с грижа за водача кокпит, оборудван с иновативната технология Black Panel, електронният скоростен лост на автоматичната трансмисия (предлагана като стандартно оборудване), системите BMW iDrive и Динамичен контрол на управлението (предлагащ режими КОМФОРТ, НОРМАЛЕН и СПОРТ), както и мултифункционалният волан с разширени функции. Системата BMW iDrive, при петото поколение на серия 7, разполага с 10.2- инчов монитор и предлага за първи път възможност за изцяло свободно програмиране на предпочитаните бутони, което значително улеснява работещите с нея.



За доброто настроение на пътуващите в новото BMW 7-ма серия се грижат многоканална аудио система с хард диск, DVD система отзад, телекомуникации и навигация от задните седалки, четиризонален автоматичен климатик, активна вентилация на масажните седалки, иновативен, плъзгащ се покрив с оптимизиран контрол на шума, новата система BMW ConnectedDrive, която дава възможност за неограничен достъп до интернет и много други. 



В конструкцията на каросерията са използвани многослойна стомана и горещо валцувани стоманени профили . Покривът, вратите, предният капак и страничните панели са изработени от алуминий. Напълно новото окачване, оптимизиращо поведението на пътя, предлага двойно шарнирно предно и въздушно задно окачване.
За сигурността на флагмана на BMW се грижат и системите за предупреждение при напускане и/или смяна на платното(с индикатор за ограничаване на скоростта), Head-Up дисплей, асистент за дълги светлини, BMW нощно виждане - за първи път с възможност за засичане на хора, Side View – за странично виждане и камера за обратно виждане.
За пасивната безопасност на пътниците се грижат оптимизираната конструкция на каросерията, страничните и предни въздушни възглавници, активиращите се при удар подглавници на предните седалки, гумите runflat с индикатор за дефекти в гумите и много други. 
Черешката на тортата при всяко BMW e задвижващият агрегат. Новата серия 7 се предлага с три изцяло нови двигателя: два бензинови и един дизелов, всички снабдени със системата BMW EfficientDynamics.
 

BMW 750i: V8 бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)
Обем: 4,395 cc
Макс. мощност: 300 kW/407 к.с. между 5,500–6,400 об/мин
Макс. въртящ момент: 600 Nm/442 lb-ft между 1,750–4,500 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 5.2 сек. (BMW 750Li: 5.3 сек)
Макс. скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 11.4 л/100 км; (BMW 750Li: 11.4 л/100 км)
CO2 емисии (ЕС стандарт): 266 г/км (BMW 750Li: 266 г/км)BMW 740i: Шестцилиндров редови бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)
Обем: 2,979 cc
Макс. мощност: 240 kW/326 к.с. при 5,800 об/мин
Макс. въртящ момент: 450 Nm/332 lb-ft между 1,500–4,500 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 5.9 сек. (BMW 740Li: 6.0 сек)
Макс. скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 9.9 l/100 km; (BMW 740Li: 10.0 л/100 км)
CO2 емисии (ЕС стандарт): 232 г/км (BMW 740Li: 235 г/км)BMW 730d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с турбо компресор (променлива геометрия на турбините) и трето поколение система за директно впръскване на горивото common-rail
Обем: 2,993 cc
Макс. мощност: 180 kW/245 к.с. при 4,000 об/мин
Макс. въртящ момент: 540 Nm/398 lb-ft между 1,750–3,000 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 7.2 сек.
Макс. скорост: 245 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 7.2 л/100 км
CO2 емисии (ЕС стандарт): 192 г/км

Екипът ни остана приятно очaрован от представянето, лукса и впечатляващите характеристики на BMW 7. Очакваме в скоро време тест драйв на баварският флагман в духа на последният организиран от BMW Group Bulgaria, тест драйв на BMW xDrive.
Подробности за поведението на пътя и динамиката на предлаганите агрегати, очаквайте веднага, след като екипът ни седне зад волана на флагмана.
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Извинен си,предпоследният брой на аутобилд мисля че беше правят тест между двете коли!Със най малкия им дизел и бмв го бие със малко,а и във немско я карат от 2 месеца,друг е въпроса че тук премиерата и е чак сега!Казвам го за уточнение без да се заяждам със никого!
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Извинявай ама първо не знам къде го видя това ,че Тая седмица биела S-класата при положение ,че още не е тествана и не е пусната офицялно в продажби . Освен това от БМВ обявиха ,че екстирте които има тая седимица са главно от гамата предлагана от Мерцедес !! И накрая но не на последно място Мерцедес S- класата е анонсираха преди 4 години и все пак технологиите доста са напраднали от тогава така ,че мнението ти е меко казано смеховато . Още повече ,че след няколко месеца излиза фейстлифта на S- класата с нови екстри и мотори и може да се окаже ,че Баварците пак са изостанали.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Подкрепям мнението на 4 . Както винаги БМВ е с впечатляващи мотори но пък с много леки промени в предницата ,което повече приляга на Фейстлифт отколкото на нов модел. Но това изобщо не намалява качествата на колата. Просто дизайна им е проблема.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Niki ( преди 15 години )
    Ne sum go vidql tva da e bila taq koshnica S- class. Iskam da mi napishete kade da vidq tazi informacia!!!
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    A we shtom pobedi S-class na Mercedes,zna4i e dobra kola:)Vqrno e,4e ima kakvo da se jelae ot dizaina,no ina4e respektira mnogo,ka4val s1m se v predishniq model 745d-mojesh da zaspish zad volana:)
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Съгласен съм ,че техническите характеристики са много добри и там спор няма . Освен това и вътре изглежда доста добре . Но ! Външно извинявайте ама си е 90% стария модел ! Не ми харесва само това, дизайна. Трябваше да има по голяма разлика. На живо може и да е друго но поне от снимките тук отпред в момента изглежда 1:1 със страта дори и Фейстлифт няма, освен отзад на стоповете , другаде сякаш не е пипната.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kk ( преди 15 години )
    izvunzemno tvorenie se poiavi v operata bis
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ashvibe ( преди 15 години )
    Само с гледане на снимки не става работата. Аз имах удоволствието да разгледам автомобила и да го тествам, и мога да ви кажа, че това е едно много, много специално BMW !!! А джантите са си много добри, идеално се връзват на цялостния дизайн, не е като да изпънеш едни 20-ки и вече си 1....
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Не се съмнявам в техническите качества на колата.Само тези джанти откъде ги измислиха...сложили са джанти от някоя 3ка все едно.Иначе на живо като почне да се появява ще се види за кво става въпрос.