IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Подробности за новата Toyota Avensis

Преди време ви представихме първата снимка на новото поколение Toyota Avensis. Сега разполагаме с повече снимки и информации за модела от среден клас на японската фирма.

Подробности за новата Toyota Avensis
Новото е, че в Европа Avensis вече няма да се предлага във версия лифтбек. Новото поколение на Avensis ще бъде продавано на Стария континент като седан и като комби. 


Триобемният седан е със значително променен дизайн в сравнение със сегашното поколение. Изчезнали са „бароковите” обли форми, заменени от по-изострени и агресивни линии. Запазена е относително ниската линия на страничните стъкла, която беше характерна и за досегашния модел. В долната част на вратите се е появила нова широка вдлъбната линия. Фаровете са удължени, като проникват дълбоко навътре в калниците. 


Задната част е по-консервативна. Задните светлини също са удължени и проникващи в задните калници. Достъпът до багажника е улеснен от ниската му долна граница. 


Автомобилът е създаден в дизайнерския център на Toyota в южна Франция и отговаря на европейските изисквания за елегантност и комфорт. Avensis ще остане флагман на Toyota в Европа, където не се внасят големите седани на фирмата, популярни в САЩ и самата Япония. 

Към техническите новини в Avensis можем да споменем системата за електронен контрол на стабилността, електронния асистент на кормилната система, адаптиращите се фарове (AFS) и предпазната система действаща преди евентуален удар Pre-Crash Safety System. Каросерията на новия Avensis е по-дълга с 50 мм от тази на досегашния модел. 


В началото колата ще се предлага с три бензинови четирицилиндрови двигатели с обем 1.6, 1.8 и 2.0 литра и мощност, съответно 97, 108 и 112 kW и два турбодизелови агрегати D-4D с обем 2.0 и 2.2 литра и мощност 93 и 130 kW.
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    quiksilver ( преди 16 години )
    Защо намесваш луксозният клас в Америка? Само ти си знаеш...Казвам че японците имат дъгогодишен опит с автоматичните скоростни кутии. Не съм се качвал на японска кола, автоматик, която да подскача, при смяна на предаваките. Ако ти си, думай!И не ме разсмивай :). Тоя линк, какво общо има с това кето съм написал? Принтни си го, сложи го на стената и му се радвай! Ти верно си 6-ти номер :)
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    r ( преди 16 години )
    до н 7. Виж предната конзола, където е страничното огледало, предното стъкло. Там е основата на линията и дизайна. Загледай се и забележи,че е като на цитроен пикасо или ц5, или пежо от серията 300 и 400. Нищо не искам да кажа, просто не е по моя вкус. Някак си се губи агресията и елегантността
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    До номер 4 абе ти кво общо намери със Ситроен , че нещо ...
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ти по добре да бе прочел кой е лидера в луксозния клас в Америка !! Естествено ,че Фолксваген с моделите на Ауди!! Така ,че неподготвения си ти. Преди да си публикуваш мнението поне проверявай инфото си ,че накрая излизаш хем глупав ,хем смеешен. А относно автоматиците и от Лексус признаха ,че Скорстните кутии при БМВ, Мерцедес и Ауди са доста по-добри ! Така ,че първо чети и тогава пиши. И не пиши кво си мислиш ти а каква е истината.Ето ти малко инфо да четеш: http://news.expert.bg/n164573/
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    quiksilver ( преди 16 години )
    номер 1, карал ли си Лансер Х автоматик? Японските коли много отдавана са на Американският пазар. Там знаеш, че се карат главно автоматици....изказваш се неподготвен!
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    r ( преди 16 години )
    Карам авенсис вече 4 години. Взех си го чисто нов от тм ауто. До сега само масло сменям и веднъж накладки. Даже и една крушка не е изгоряла. Като го гледам новия модел обаче, няма да наследи моята кола. Скучни форми. Най-много ме дразни предната конзола на предния прозорец, която напомня на сбъркания дизайн на пежо и ситроен. Не знам какво става с тойота. и ленд крузъра е супер грозен и дизайна му напомня 90-те години
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Милен ( преди 16 години )
    Разочароващ, морално остарял дизайн. Все си мисля, че за толкова години разработка, можеха нещо ПО да пуснат. Не виждам и защо го криха толкова усърдно.
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    да де затова караш и караш и караш тойотата и сменяш и сменяш и сменяш масло и накрая викаш абе поне една крушка да изгори, че да има за кво да говоря на масата. Пълна скука.......здрава и пак здрава и още по-здрава. Повече никога с Тойота ще си купя Опел автоматик и на старо и ще си вися по сервизите да трупам социални контакти .............
  • #1
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ей не се научиха да правят автоматици и това е!! Постоянно ги бъзикат японците със старовремските си автоматици и те продължават да ги правят такива. Немците още през миналия век ги премахнаха а тия продължават да ги правят и като караш колата ти подскача на всяка предавка а ръката ти се движи на зигзаг!! Недоумявам защо?