IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot показа новия купе/кабриолет 308 СС

Peugeot показа първи официални снимки и детайли за 308 CC, който ще има публичен дебют на автомобилния салон в Париж.

Peugeot показа новия купе/кабриолет 308 СС
Купе/кабриолетът ще бъде произвеждан на платформата на новия хечбек 308, който фирмата пусна на пазара през миналата година. Промените при СС обаче са значителни. 


Прилики има само в предната част на колата, но от челното стъкло назад двата автомобила са напълно различни. При 308 СС металният покрив е сгъваем, който се отваря или затваря за 20 секунди. При СС има доста детайли от хром, нови диодни задни светлини и интегриран в задната броня заден дифузьор. 


Обемът на багажника е 403 литра, но при сгънат покрив остават свободни само 226 литра. При своя дебют новият Peugeot 308 CC ще бъде представен с два двигателя – един бензинов с мощност 150 к.с. и един турбодизелов с обем 2.0 литра и мощност 140 к.с. По-късно ще се появи и изцяло нов бензинов двигател тип THP с мощност 160 к.с. 


Колата е много добре обзаведена, като при по-високите равнища може да се видят система за затопляне, разположена на равнището на облегалките за глава, кожен салон, висококачествена аудио система и др. Сред стандартните системи за безопасност виждаме предпазна тръбна рама, предни и странични въздушни възглавници, система за електронен контрол на стабилността и др. 

 
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 16 години )
    A sitga ste hvalili taq prokleta a6-ca nqma takav *** biv6iq mi 6ev ima6e takava pri tova kupena 4isto nova seki mesec hode6e za ne6to serviza po nqkolko pati i q prodade sled 1 godnina be6e o6te v garanciq nai interesnoto e 4e pak si ze audi q7 na vtora upotreba s nego oba4e nz kvo stnalo.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 16 години )
    V Turciq pravqt samo peugeot 206 sedan i staroto pokolenie na tovqrniq partner vsi4ko drugo si idva ot francq otnosno ekstrite ne izkliu4eno za bg pazara bazoviq model da po urqzan s cel da se namali osnovanta mu cena
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Микробчо не си добре... младеж!Първо 206 никога не е сглобяван в Турция провери си информация! Единсвеното ново пежо сглобявано в Турция е новото Бипер който се произвежда в завода на ФИАТ И ТОФАС, понеже е обща разработката на модела с ФИАТ.И да френски коли няма в САЩ, но не поради причини, като били забранени със закон или други такива глупости. И не че споря, но на книжката на 407 пише ускорение 9.8 сек. (което няма никакво значение за мен), ама както и да е.Вярно този автомобил не е спортен (ти си явно любител на този вид ламарини;))Но твърдя че ускорението е съвсем прилично за нашите пътища което те кара хем да се чувстваш комфортно хем да имаш "ряз" благодарение на големият въртящ момент и благодарение на "overboost"- функцията на двигателят.А до 13, нормално е Аудито да върви повече, само да ти кажа че концепцията на двата автомобила е съвсем различна и този разход на Пежото не е нормален... или много я юркаш. Съжалявам ако съм те засегнал ама има един индивид тука с А6 3.0 ТДИ Куатро ;) които не признава нищо освен Ауди и плюе всичко друго...което е много глупаво но както и да е!.. А и в момента не карам Пежо...!!!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    микроба ( преди 16 години )
    ха ха ха офф глупост след глупост . Човек да се смее ли да плаче ли. Единия не разбрал ,че в САЩ Пежо нямат представителство между другото не само Пежо ами абсолютно всички френски марки. И това всички го знаят учудвам се ,че някои не знае тоя факт. Идете в Пръвия магазин да на Пежо да ви обяснят. Другия пък нарича лъжа Завода на Пежо в Турция ха ха ха абсолютно всички чисто нови Пежа в България са Турската сглобка. Първо това абсолютно всеки служител на Пежо ще ви го каже. Второ френските Пежа са с много повече Екстри примерно старото 206 бе само с Еър бег на волана но Френските си бяха и с десен .. Турските нямаха ABS но френските имаха.. Поне четете и тогава дрънкайте.. Чак сега в модела 207 сложиха АВS и десен Еър-бег. уффф кво да обяснявам на *** младеж. А тоя дето пък разправя ,407 2.0 HDI 136 коня наемала добре ха ха ха еми човече щом като ти се вижда да наема ха ха ха 11сек. от 0-100 ха ха ми ти ако бързаш по-добре да слезеш да буташ. Преди 6 години имах Пасат 4 . с мотор 1.8Т 150 к.с. и по книжка го даваха 8.7 сек. от 0-100км. е това е дабро ускорение ,за да изпреварваш нормално.. но според мен златната среда е между 6-7 сек. от 0-100км. Е може и по добре ама разхода вече много скача а горивото вече е много скъпо.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    нещо много се обърка. Не съм се хвалил с моето Ауди а просто прочети внимателно казах ,че просто е нужно по голям мотор на Пежото и вие наскачахте обясних ви ,че имам Ауди и то върви много повече. И въобще не е заблуда ,че харчат еднакво Пежото на жена ми се сервизира в Пежо и от Фирмата потвърдиха разхода ми в извънградско 7л./100км и градско 14/100км. абсолютно същия ми е разхода на Аудито. Поне карам и двете коли и знам. Нито се хваля с Ауди нито с Пежо просто споделих впечатление. Ама вас нещо голяма злоба ви тресе. Карай си Пежата и не ме занимавай.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Да бе брато, айде спри се! Хубаво си си взел А6 3.0 ТДИ ама айде не го пиши под всяка новина и не казвай че всички не струват а само Ауди са "дъ бест"! Една от семейните ни коли е Пежо 407 136 коня дизел и хич не е тромава и за габаритите и за пътищата и в сравнение с повечето автомобили. Това че искаш кола над 200 коня е друг въпрос, но това не означава че другите не струват. А това че двете ви коли имат еднакъв разход или пишеш глупости или самата кола има проблем. А да кажа във връзка с изказването на собственика на 307 комби ...че имам 2 пежа купени като нови и двете не са мръднали вече на по 50 000км.(да чукам на дърво), да не говоря за многото познати с пежо които най-много да се оплачат от ФАП филтъра заради лошото гориво. А за смешника където за кой ли път поред се изказва че пежо и ситроен са забранени "ОФИЦИАЛНО" в Щатите, да ходи да се прегледа. Единственият закон който пряко засяга Ситроен е че през 60-те и 70-те години е забранена употребата на аеродинамични фарови каквито са използвани от DS, за разлика от квадратните грозновати американски коли. Но и в този закон, които се стреми да подпомогне американските автомобилни компании никъде не се споменава в пряк текст Ситроен или Пежо.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    6 i7 ( преди 16 години )
    zna4i za nomer 6 6te kaja taka e kato si zima koli na vtora upotreba ako si be6e zel novo nqma6e da e taka.A nomer 7 prokazva gluposti ne sam bil v USA neznam a tova 4e se pravqt v turciq e dolna laja.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    То хубаво да сложиш чип ама на Пежата бензинките нищо не качват и с чип я докараш 9-10 коня я не. Сега ако бяха с турбо щеше да качи 30-40 коня и да се усети. Аз ходих в Дигиталтунинга да питам Ама тая щайга и с чип не стаа.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 16 години )
    kato vi slab motora si slojete 4ip ne obijdaite hubavata kola
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Нещо не сте в час щом сравняване Мерцедес и Пежо. Това са коли за съвсем различни клиенти, от там идват и различните двигатели, цени и т.н. Пежо не е конкурент на Мерцедес.