IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Scirocco ще бъде на пазара през август

Времето до появата на новото купе на VW на пазара намалява бързо. Продажбите на третото поколение на Volkswagen Scirocco в Европа ще започнат през август.

Volkswagen Scirocco ще бъде на пазара през август
Именно на този пазар Volkswagen ще разчита най-много, защото благодарение на сегашният обменен курс между еврото и долара, износът на този модел за САЩ става неизгоден. 


Вероятно това ще бъде временно решение, защото Scirocco е доста популярен модел в САЩ и новото поколение на спортното купе в стил хечбек би имало успех в Америка. От друга страна сега в САЩ върви доста значимо преструктуриране на пазара, където ролята на компактните автомобили расте непрекъснато. 


В Европа през август ще видим първоначално Scirocco с два бензинови двигатели - 1.4 TSI който комбинира компресор и турбина и предлага 160 к.с. и познатия от Golf GTI турбо двигател TFSI с обем 2.0 литра и максимална мощност 200 к.с. 


Малко по-късно ще се появи Scirocco с компресорния двигател 1.4 TSI с мощност 122 к.с. и турбодизеловия двигател също с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с. 


От Volkswagen заявяват, че при всички двигатели основната цел е била нисък разход и техните данни показват за различните агрегати имат разход от 5.4 до 7.7 литра на 100 км. 


 



0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Да точно така е компресора е от изгорелите газове а турбината чрез ремък от коляновия вал. А относно ,че приличала на 406 с фейстлифт то тоя пич да ходи на очен лекар и да си купи очила и то с голям диоптър ,че май е недоскиф. Няма и една линийка по която да си приличат. Освен ,че и двете коли имат врати ,фарове и ***.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Demo ( преди 16 години )
    Ne sam silen v tehnichekata chast, no s dve dumi kakva e razlikata... mislia che kompresor i turbina e edno i systo, samo che za ulesnenie avtora e izpolzval "kompresor" - za turbo-komppresor (zadvijvan ot potoka izgoreli gazove) i "turbina" - za mehanichen kompresor (zadvijvan ot kolianovia val). Na vyprsonia dvigatel sa montirani i dvata tipa, no rabbotiat pri razlichni oboroti
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Грую ( преди 16 години )
    Само на мен ли ми прилича отпред на пежо 406 след фейслифта?
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Demo ( преди 16 години )
    Ne razbiram zashto se komentira edan greshka - ako moshtnostta e 140hp to stava vypros za syshestvuvasht variant na turbo-benzin, ako pyk e turbodiesel to e ili 2.0 ltr i 140 hp, ili 1.6 ltr i okolo 120 hp (tova e novia disel, koito se ochakva ot VW), NO v nikakav sluchaj 1.4 - niakoi da poznava 1.4 diesel nad 90 hp?
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Teddy ( преди 16 години )
    "1.4 TSI който комбинира компресор и турбина"това не го разбрах ... какво разбирате под компресор и турбина??
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Pesho ( преди 16 години )
    Сегашния дизел с мощност 140 к.с. е с обем 2.0 литра наистина, но тук най-вероятно става дума за нов двигател, който ще се появи по-късно
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Totev ( преди 16 години )
    Някой знае ли каква ще бъде цената на колата за милата ни татковина
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Daniel ( преди 16 години )
    Дизела не е 1.4 140hp, ами 2.0 140hp ;)