Вероятно това ще бъде временно решение, защото Scirocco е доста популярен модел в САЩ и новото поколение на спортното купе в стил хечбек би имало успех в Америка. От друга страна сега в САЩ върви доста значимо преструктуриране на пазара, където ролята на компактните автомобили расте непрекъснато.
В Европа през август ще видим първоначално Scirocco с два бензинови двигатели - 1.4 TSI който комбинира компресор и турбина и предлага 160 к.с. и познатия от Golf GTI турбо двигател TFSI с обем 2.0 литра и максимална мощност 200 к.с.
Малко по-късно ще се появи Scirocco с компресорния двигател 1.4 TSI с мощност 122 к.с. и турбодизеловия двигател също с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с.
От Volkswagen заявяват, че при всички двигатели основната цел е била нисък разход и техните данни показват за различните агрегати имат разход от 5.4 до 7.7 литра на 100 км.