IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Scirocco ще бъде на пазара през август

Времето до появата на новото купе на VW на пазара намалява бързо. Продажбите на третото поколение на Volkswagen Scirocco в Европа ще започнат през август.

Volkswagen Scirocco ще бъде на пазара през август
Именно на този пазар Volkswagen ще разчита най-много, защото благодарение на сегашният обменен курс между еврото и долара, износът на този модел за САЩ става неизгоден. 


Вероятно това ще бъде временно решение, защото Scirocco е доста популярен модел в САЩ и новото поколение на спортното купе в стил хечбек би имало успех в Америка. От друга страна сега в САЩ върви доста значимо преструктуриране на пазара, където ролята на компактните автомобили расте непрекъснато. 


В Европа през август ще видим първоначално Scirocco с два бензинови двигатели - 1.4 TSI който комбинира компресор и турбина и предлага 160 к.с. и познатия от Golf GTI турбо двигател TFSI с обем 2.0 литра и максимална мощност 200 к.с. 


Малко по-късно ще се появи Scirocco с компресорния двигател 1.4 TSI с мощност 122 к.с. и турбодизеловия двигател също с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с. 


От Volkswagen заявяват, че при всички двигатели основната цел е била нисък разход и техните данни показват за различните агрегати имат разход от 5.4 до 7.7 литра на 100 км. 


 



0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Compressor ( преди 16 години )
    Компресор е всяко устройство, което подава въздух към цилиндрите с повишено налягане. Когато компресорът се задвижва от изгорелите газове чрез турбина се казва turbocompressor. Когато се задвижва чрез механична предавка - ремък, зъбни колела - supercharger (механичен компресор).Проблемът на турбокомпресора е, че започва да действа, когато двигателят вдигне обороти. Механичният компресор работи линейно в зависимост от оборотите. VW използва и двата вида в TSI - turboto работи ефективно при високи обороти, а малък механичен компресор помага при ниските обороти.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    mitaka ( преди 16 години )
    *** си точно ти Турбото (Turbocharger) работи точно с изгорели газове! Другия вариант (познат на мен) е (supercharger - gas compressor) - освен с изгорели газове може да се нагнетява въздух чрез коляновия вал посредством ремък или верига! Земи се образовай малко.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    26 ( преди 16 години )
    23, прочети си написаното от теб и се коригирай.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    c.r ( преди 16 години )
    a we prosy nqam dymi za taq kola.napravo ybistvena :P
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ami kakwo ozna4ava tds.AMa po podrbono mi obqsnete.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    абе незнам кой е *** от вас двамата ама ти нещо си много зле да знаеш турбото работело с газове!! С изгорелите газове работи компресора а турбото се задвижва от ремък свързан с коляновия вал . Четете преди да доказвате колко сте технически неграмотни по форумите а за 406 аз имах такова 2 години и няма нищо общо с този фолксваген фаровете на Пежото са малко по големи и със съвсем друга форма. Нещо си се объркал.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    "...drugiaidiot puk turboto rabotelo s gazove..." - ми с к'во да работи,бе? С изгорели газове работи турбото. Наистина ми прилича на 406 след фейслифта,говоря за фаровете и мястото между тях. Ама к'во съм седнал да споря с голфаджии? На БЪЛГАРСКИ не можете да пишете,главите ви са кухи като обемни компресори на Рут!
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    малеее къв е тоя *** какво си пействал бе supercharger то първо се пише turbocharger ама на тоя всеки коментар е смях. Бая хора са му обяснявали ама то тъпо детето явно. Ей *** на едно магаре да му повториш 3 пэти и ще разбере ама ти си по *** от животно бе.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 16 години )
    Абе,редакторите,защо ги оставяте тия *** да пускат коментари тука???Трийте ти ги тия глупости!!!Стига с тая свобода на словото,за тоя *** народ никва свобода!!!Тия не знаят елементарни неща!!!Утре такива като тях ше бачкат по сервизите и ще усират на хората колите,та после аз да се чудя как да им оправям бакиите с клиентите.А то и клиентите са едни ***-не знаят дали са се качили в автомобил или в каруца,като се качат вътре вместо да натиснат *** и да хванат волана се опитват да дръпнат юздите...Такава трагедия няма другаде,толкова *** народ няма,тука всичко е загубено.Хляб и амфети,и смешни диско прически - живота ви е поп-фолк.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Eto go za turboto.In internal combustion engines a turbocharger is a forced-induction compressor powered by the engine's exhaust gas.