fallback

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
Тагове:
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 16 години )
    Перфектен Ауди дизайн, който няма накъде да се подобрява може да има само в очите на ограничен човек израстнал в изкривената БГ среда запълнена с модели втора, трета и пета употреба. Това възпитава в консерватизъм и недоверие към свежите разработки.
  • #12
    емо ( преди 16 години )
    много глупости са изписани, проблемът на ауди е че няма на къде да се подобрява дизайна - той е перфектен. което води до еднаквост при моделите.за разлика от мерцедес и bmw, непрекъснато лутащи се в търсене на спортно елегантно излъчване (при това неуспешно).ако се сравнят А8 с S класата и 7-цата, или A4 с 3-ката и С класата има огромно приемущество в полза на ауди (което не можеше да се каже за предишните поколения на споменатите модели).компетентни мнения за R8, с какво го сравнявате??или Q7 - не го харесвам, не може да преодолее елементарен пресечен терен, но и конкурентите му са такива (GL и Х5), да не говорим за най-жалкият сред джиповете - Х3, което си е 3-ка комби повдиганта с 15 см.
  • #11
    Анонимен ( преди 16 години )
    Не само Ауди са еднакви, а и повечето автомобили на Фолксваген груп. Щкода, Фолксваген, Ауди - подобни цели, подобно излъчване, задоволяване на комплексарски стремежи.
  • #10
    ? ( преди 16 години )
    Prav si, Audi sa 1, 2 i 3 po ednakvost i bezcelnost. Tarikat4e, kaji mi s kva cel 6e pravat Q1??? S nikakva, prosto sa kazali 4e do 2015 6e imat 40 modela na pazara i trea da gi imat. A tova 4e na masoviq potrebitel edna izmi6liotina kato Q1 ne moje da mu vlezne v upotreba za ni6to firmata ne gi kasae...
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    някой завистливци са се изказали малоумно. Една и съща кола с различни инициали. Явно никога не си виждал ауди!! Доста са различни ама като си купиш очила ще го видиш. Освен това до сега никога и никъде не съм виждал кабрио с четири врати но явно всички са едни и същи ха ха ха. А относно разликата между А4 и А6 не е 3 сантиметра а 33см. ама проста глава не четеш а пишеш наизуст. Ауди са 1 и само балъците още не са го разбрали.
  • #8
    teoci ( преди 16 години )
    Ne vi li pisna edna i sa6ta kola s razli4ni iniciali ebati boklucite sa tezi avtomobili.A i niamate tolkova pari za remonti dori i da si ia kupite.
  • #7
    Sigismund Freud ( преди 16 години )
    От 6 поста,само два са на кирилица,и то от един човек! Феновете на немския кич упорито отказват да пишат на БЪЛГАРСКИ! И ако някой ме нарече "kompleksar",да си почеше ташаците,да фърли фаса през джама на голфарата и с *** газ да ходи на майната си! Аз само констатирах факта,изводите си ги правете Вие.
  • #6
    Анонимен ( преди 16 години )
    sang real,на баба ти фърчилото, нищо не си асимилирал, кой говори за марките които споменаваш. Абе, стига сте консумирали халюцигенни продукти, вземете се в ръце малко.
  • #5
    ? ( преди 16 години )
    A7 i RS8 sa edinstvenite hubavi audita za mene. Drugite sa smotani. A4 i A6 imat samo 3 santimerta razlika i sa tolkova ednakvi 4e ako na A4 mu sloji6 nadpis A6 otzad nikoi nema da zabeleji 4e vsu6tnost kara6 A4. Proslovutoto R8 prili4a na ni6to. prosto edna koruba na kostenurka s nqkolko grozni otvora za vuzduh. Q7 e 5 metrovo kombi na koeto opredelenieto SUV mu e presileno, 6toto dori oka4vaneto ne mu pozvolqva da premine po nqkoq ravni4ka gorska puteka. A novite izmislici kato Q5 i Q1 sa napulno bezsmisleni za masoviq potrebitel. Za A3 nqmam kakvo da kaja . . 6tom se prodava mnogo sigurno e hubavo, no nqmam preki vpe4atleniq ot nego. A8 be6e dobro no ostarq i ve4e ne stava za flagman na markata na fona na konkurentnite predlojeniq na drugite nemski kolosi. Kato tehnika uvajavam Audi, za6toto prosto sa strahotni, no kato dizain i celi se nasirat totalno spored mene...
  • #4
    sang real ( преди 16 години )
    ako proizvoditeli kato aston martin, mercedes i porsche praviat kich, to togava da ti e 4estita kia-ta deto 6te si q vzeme6..smeshnik
fallback
Последни