fallback

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
Тагове:
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 16 години )
    SL не получи фейс лифт, а направо си е новото поколение.идеята за умората от новите течения в дизайна е много точна и правилна.Бях почитател на старите поколения на S и SL, както и на Е класите, но с новият външен вид ме загубиха за почитател.а цените на мерцедес и ауди са достатъчно близки, за да няма разлика между тях.доколкото разбирам, само в САЩ е по-престижно да караш мерцедес или BMW, отколкото ауди.
  • #22
    Анонимен ( преди 16 години )
    еми живей си с тази мисъл но ще ти кажа ,че Мерцедеса не е по-скъп от Ауди и БМВ . Искам да ти кажа без да звучи нескромно но при нас няма инжинер със заплата под 5000евро. И не е проблем да си купят Мерцедес. Просто харесват Ауди. Между другото в завода има и Словаци и те казаха ,че в Словакия Ауди е в култ и там Мерцедес и БМВ не са на почит. Още повече ,че Ауто-билд избра новата Ауди А4 за най-добрата кола в Европа. Просто излезте извън България ,за да видите ,че в момента Ауди е модата на гъзарите и по-заможните по цял свят. Мерцедес също е често избиран а БМВ бели хора в Германия не карат. Само ***,араби азиатци. И не си мислете ,че в Германия тия коли са толкова скъпи като при нас. Те са по джоба на всеки. Примерно долопосочения CL струва с около 45000 евро по скъп в България заради акцизите. и отгоре на тая цена като ти изпукат и ДДС и колата става близо два пъти поскъпа по нашите магазини.
  • #21
    Jovanoti ( преди 16 години )
    Znae6 li zasto germancite haresvat Audi pred Mercedes?Zastoto tazi prosloika kato teb ne mogat da si go pozvolqt i samo si me4taqt da go imat.Tova e prosto edna malka 4ove6ka zavist m/u prosloikite.Po-gornite prosloiki na vsqkade po sveta izbirat Mercedes i BMW,a ne Audi,zastoto te pokazvat prestig i klasa kakvato Audi ne moge da dade.Ne se obigdai,vsqka gaba trqbva da si znae giola!
  • #20
    :) ( преди 16 години )
    Мерцедес поне променят дизайна на всяка следваща кола, така че моделите да се отличават максимално. Погледнете фейслифта на SL. Ами че той стана почти нов модел, един фейслифт го направи толкова различен и от старата версия и от другите модели. А Ауди с фейслифта на А3 го направиха да прилича на А4 вариянт хечбек. Затова аз лично не съм привърженик на марката.
  • #19
    Анонимен ( преди 16 години )
    живея и работя в Германия от 6 години в завод BASF в Майнц и ще ви кажа нещо ,което ме изуми. Всеки ден като обядваме и си приказваме с колегите Германци а това са хора от по-горната прослойка- аз съм инжинер химик и всички там сме такива. Та минава един ден един Мерцедес и аз щото съм чувал постулата ,че Мерцедес и след него всички останали и да се направя на омагьосан викам -еее страшен Мерцедес ,колегите ми се спогледаха но не казаха нищо. След седмица пак минава една Ес класа и аз пак направих подобно изказване. Може и да мина месец и пак се загледах по един Мерджан и колегите ми германци ми викат - ти пък кво толкова Мерцедес та Мерцедес? И аз им обяснявам ,че това е най-добрата марка. А те взеха да се хилят и ми викат Ауди е най-добрата кола от нас да знаеш. От тогава наблюдавам ,че Германеца признава на първо място Ауди Така ,че Германеца мечтае най-много за Ауди и аз в момента вече харесвам само Аудитата .
  • #18
    Анонимен ( преди 16 години )
    Tука се отвори тема за дълъг разговор. Истина е, че повечето потребители се умориха от новости и затова тези, които търкалят дърти идеи печелят позиции. Това е въпрос на маркетинг, а не на традиции на марката или нейното превъзходство както някой си въобразяват. Това, което Ауди правят сега БМВ го правиха преди 15 години - говоря за пазарна стратегия и съответно черти в дизайна.
  • #17
    емо ( преди 16 години )
    само не разбрах какво се визира под "свежи".повечето "свежи" разработки ми харесват, но определено не мисля че една лимузина трябва да е "свежа". понеже съм отраснал в българия и очевидно съм консервативен, мисля, че бизнес облекло, аксесоари и автомобили определено не трябва да са "свежи".
  • #16
    емо ( преди 16 години )
    пич, въпрос на вкус, аз харесвам на ауди дизайна, не безумията на режо и мерцедес, както и тези на bmw, например. другите две марки пак ми харесваха, докато не пуснаха "свежите" разработки напоследък!!всеки си има право на вкус.
  • #15
    Анонимен ( преди 16 години )
    много си прав. по-добре е хюндай, те винаги има какво да подобряват.
  • #14
    dedooo ( преди 16 години )
    nai hubavoto audi e brakuvanoto hahaha
fallback
Последни