fallback

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
Тагове:
fallback
  • #33
    anonimen ( преди 16 години )
    AUDI E MA6INA koqto ne spira da me kefi. az sa6to karam audi a4.vqrno s mercedes ne moje da se meri no az go postavqm na 2 ro mqsto.dokolkoto BMW sa6to sa dobri ma6ini no az jiveq v ispaniq 5 god i vijdam 4e tuk se kara pove4e mercedes i audi .bmw e posledno .
  • #32
    Анонимен ( преди 16 години )
    Aуди е за комплексари. Вижда се само като се чете какво пишат феновете на тази марка.
  • #31
    Анонимен ( преди 16 години )
    честито на Ауди. Току що взеха поредната си победа на 24 часа на Лю Ман. Евала Таковете на Ауди отново показаха ,коя е най-великата марка.
  • #30
    Анонимен ( преди 16 години )
    !!!! малоумието и простотията ти май нямат граници. Ауди е избрана не от феновете а от спецялистите за 1 това са спортни журналисти, техници, пилоти от Формула едно ,рали пилоти и механици. Това признание е напълно достатъчно и Ауто билд връчи титлата на Ауди. А БМВ са след Ауди във всичко- БМВ почнахад правят дизеловите мотори по подобие на Ауди с пиезоинжектори, Скоростната им кутия с двойния съединител вече и БМВ почнаха да го правят. В последните 5-6 години БМВ догонват Ауди а не обратното. Я се освести малко. Има вече много информация. Ауто-мотор спорт през 2007г.седалките на всички модели на БМВ убиват шофиорите си при удар отзад! Единствената марка ,която е удостоена с печат опасен. И БМВ още не са тръгнали да ги оправят просто вече отказват да дават седалките си за тестове!!! Виж само за кви *** са! А на първите 4места са Ауди А8,А6,А4,А3
  • #29
    Анонимен ( преди 16 години )
    ха ха не знам дали верни или лъжливи истории ти пишат ама ти явно никога не си си купувал кола. При внос от Германия плащаш ДДС което е 20% върху цената и се плаща акциз. Който при една кола от 500к-с. може да стигне близо 100000лв. отгоре на цната на която си я купил или 18 лв. на конска сила ако ти е по-мощна от 163к.с. така ,че тука момчето е абсолютно право. Стига хора дето виждат коли само на снимки да спорят и да се излагат. Ми така само доказвате ,че сте много ***.
  • #28
    Анонимен ( преди 16 години )
    Голяма част от пишещите не си дават сметка, че става дума за бизнес, за маркетинг, за потребителски групи и прочие. Като кажете "най-добрата кола" и човек ще рече, че това е кон с родословно дърво. Нищо подобно: тука говорим едни и същи специалисти които работят за три различни фирми при едни и същи условия. Всеки търси място на своята барака под слънцето и се опитва да я продаде. Ауди се борят да се наредят до Мерцедес и БМВ точно както БМВ се бореха да се наредят до Мерцедес преди 15-20 години. Като качество на производство Ауди са на последно място в тройката. Но те залагат на друго, всеки си има таргет.
  • #27
    Анонимен ( преди 16 години )
    До този, който живее в Германия:Приятелю, вече година и половина сме в ЕС и няма НИКАКЪВ проблем българин да отиде и да си купи колата от Германия вместо да си я купува от тук, никой няма право да му начисли и стотинка като си я вкарва в БГ.Явно и сотаналите ти истории са толкова истински.
  • #26
    Анонимен ( преди 16 години )
    по мойте наблюдения в САЩ се караха по-малко аудита в сравнение с bmw, това беше преди 3-4 години и явно от тогава са се променили нещата.
  • #25
    Анонимен ( преди 16 години )
    ne e po prestijno da si s BMW v USA , brat mi e tam s jena si ot 5 godini i kaza 4e samo negrite gi karat = po dolo 4etox takuv komentar i za Anglia= No i v USA e taka= Audi karat lekari ,advokati, s4etovoditeli, direktori na kompanii s dve dumi inteligentnite i umni hora= A negrite-mafioti karat mnogo BMW-ta = No bogatashkite mom4enca dvijat masovo s Audi TT i R8 = Audi e goliamo ime v USA i e simvol na preztij i masovo gi kupuvat quattro=
  • #24
    Анонимен ( преди 16 години )
    в БГ цените на А4 и С класата са почти еднакви..
fallback
Последни