Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

На кой автомобил му светва най-рядко лампатa на двигателя

Компанията за диагностика на мотори разкри и кои модели са най-евтини за ремонт

На кой автомобил му светва най-рядко лампатa на двигателя

Компанията CarMD, която предлага приложения за диагностика на двигатели, проведе мащабно изследване, за да определи автомобилите с най-надеждни мотори. Освен това тя състави и класация на моделите, за чийто ремонт са нужни най-малко средства.

На кой автомобил му светва най-рядко лампатa на двигателя

В изследването са участвали над 5,6 млн. автомобила, произведени през периода 1996-2018 г., при които пред периода 1 октомври 2018 – 30 септември 2018 г. е светвала контролната лампа „Проверете двигателя” (Check Engine). Оказва се, че това се случва най-рядко при Toyota, като следват марките Acura, Hyundai, Honda и Mitsubishi.

Що се касае до най-надеждните модели в това отношение, обаче на първо място е Audi Q5 от 2016 г. Следват Subaru Crosstrek (познат в Европа като XV), и три модела на Honda - CR-V, HR-V и Civic.

В класация за ремонт на автомобила с най-малко средства начело са колите на Mazda. Средната стойност на ремонта на двигателя на моделите на марката е 286 долара. На втора позиция е Kia – 320 долара, а на трета се подрежда Dodge с 326 долара. Следват Hyundai – 328 долара и Chrysler – 329 долара.

Сред моделите най-евтин е ремонтът на Hyundai Tucson и Accent от 2017 г. – средно 67 и 69 долара. На евтино посещение в сервиза могат да разчитат и собствениците на Kia Rio от 2016 г. – 70 долара, на Toyota Prius от 2014 г.-. 83 долара и на Mitsubishi Mirage от 2017 г. – 84 долара.

Снимка: Motor

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    На този на който е извадена крушката :D
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    На Тойота не им светва лампата защото е проста кола. На моя *** / няма да казвам марка / купен чисто новичък от вносителя, като му сипя бензин от някоя селска бензиностанция и почва да свети - хем двигателя е атмосферен и не е с директно впръскване. На всеки цилиндър има детонационен датчик - ако три поредни такта в един цилинъдр засече неправилно изгаряне и борда писва със съобщение Check Engine. Като го вържеш на OBD и грешката е лошо горене / замърсено гориво / детонация.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Точно на Аурис 1.6 мотора от 2008 като навърти 80-100 хиляди и много добре си го пипа маслото - два литра на 10 000 км си ги доливах. Иначе като нова нямаше проблеми.
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    z-rock ( преди 4 месеца )
    ....Трета кола с такъв мотор сменям и маслото не го пипва.... Браво колега!! Предполагам даже, че от време на време се налага дори да отсипваш!!!
  • #11
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Хахахаха, Дюзите хвърляли гориво, хахаха по-голяма щуротия не бях чувал скоро. Тва феновете на ВАГ всичките ли сте толкова проЗди не мога да разбера. Явно да! Я кажи дюзите къде го фърлят нова гориво? Кажи, че ми стана интересно! Хахахаха...
  • #10
    1 rate up comment 17 rate down comment
    хайнрих химлер ( преди 4 месеца )
    До тоя с трите Тойоти! Батенце, двигателят ти харчи масло като побъркан, само че нивото не пада, защото дюзите фърлят гориво и така нивото на маслото не пада. отвий капачката на маслото и ще видиш как ще ти засмърди на бензин :D
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Хахаха ( преди 4 месеца )
    Някъде вече четох за това. Бяха дали и статистиката за кода на повредите. Половината бяха за незатегната капачка на резервоара.
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Искаше да напишеш, че няма vvt-i мотор на Toyota, който да гори масло! Трета кола с такъв мотор сменям и маслото не го пипва. За 15 000 км. от смяна до смяна си остава на едно и също ниво. колата ми е на 130 и няколко хил. км. навъртени от мен и никакъв проблем до сега, а за масло изобщо да не говорим. Предните 2 им навъртях по над 200 хил. км. преди да ги продам и същата работа. Някой много яко те е излъгал предполагам, защото,както виждам нямаш абсолютно никакъв опит с vvt-i моторите на Toyotа
  • #7
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    няма vvt-i мотор на Toyota който да не гори масло
  • #6
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    То ако беше до опростени модели Дачия и Шкода щшха да са най-здравите. Какво опростено има в нова Тойота CH-R,Avensis или Prius, точно те са най-сложно изработени с хибридни системи и много компютърно управление. Кое е опростено на една ACURA,която всичките й модели са в премиум класа.Тролски приказки на един тука в тоя форум,който е фанатик.