IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV

Германски и японски модели попълват Топ 20, групата Renault доминира на дъното

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV

Всяка година германската Асоциация за технически инспекции (TUV) класира надеждността на употребяваните автомобили на местния пазар на база данните от техническите прегледи. След като ви запознахме с доклада за до 3-годишните и до 5-годишните модели, идва ред на тези на възраст 6-7 години.

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV
Първото поколение на Х1 е най-високо класираното BMW. Близкият до него MINI Countryman също се е представил добре

Както и във всички предишни категории, убедителният победител тук е Porsche 911 - което вероятно се обяснява както с качеството на автомобила, така и с относително ниския му среден пробег и с факта, че собствениците му по начало рядко спестяват пари за поддръжка.

Най-много представители сред водещите 20 имат две други германски компании - Audi (6) и Mercedes (3). За отбелязване е, че този път в десетката влиза и модел на BMW - компактният кросоувър Х1, както и близкият до него MINI Countryman.

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV
Passat CC е най-проблемният модел на VW в този възрастов сегмент, отчита TUV

Донякъде изненадващо, най-предно класираният японски автомобил в доклада е Mitsubishi ASX - продукт на компания, която по онова време имаше сериозни финансови затруднения.

Много добре се представят също Mazda 3, Toyota Verso и Honda CR-V. Произвежданата в Чехия Kia Venga e най-предно класираният корейски автомобил (24-и). Peugeot 107, който се прави в Словакия в съвместен завод с Toyota, е най-напред от френските (56-и, съвсем близо до на практика идентичната с него Toyota Aygo). Най-челно класираният италианец е Fiat 500 - на едва 107-а позиция.

Най-надеждните 7-годишни автомобили според TUV
Първата генерация на Dacia Logan е автомобилът с най-голям среден брой дефекти. Но той е на дъното и като цена, докато някои други модели в долната част на ранглистата нямат подобно извинение

В червената зона, където са автомобилите с дефекти забележимо над средното, попадат цели четири модела на VW, включително ключовият Passat. На дъното е обичайната френско-италианска компания, като групата Renault вкарва пет модела сред десетте най-ненадеждни.

ТОП 15 В ДОКЛАДА НА TUV ЗА 2019:
1. Porsche 911    6.0    51 000
2. Mercedes SLK    7.0    56 000
3. Audi TT    7.7    76 000
4. Audi Q5    8.7    111 000
5. BMW X1    9.0    89 000
6. Mitsubishi ASX    9.3    94 000
7. Audi A6/A7    9.4    120 000
8. Mazda 3    9.8    78 000
8. Mercedes E-class Coupe    9.8    83 000
8. MINI Countryman    9.8    84 000
11. Mercedes GLK    10.6    99 000
11. Opel Agila    10.6    52 000
11. Porsche Cayenne    10.6    116 000
11. VW Golf Plus    10.6    72 000
15. Toyota Verso    10.8    85 000
В колонките: модел, брой дефекти на сто инспектирани автомобила, среден пробег на тестваните автомобили

КЪДЕ СА НЯКОИ ПОПУЛЯРНИ У НАС МОДЕЛИ: 16. Audi A3 (11.2, 95 000); 18. Honda CR-V (11.3, 89 000); 20. Audi A4 (11.5, 121 000); 21. MINI (11.8, 74 000); 26. Suzuki Swift (12.2, 72 00), 27. Opel Astra (12.3, 90 000); 27. Toyota RAV4 (12.3, 90 000); 29. Toyota Yaris (12.5, 71 000); 31. Mercedes C-class (12.9, 105 000); 36. Mazda 6 (13.2, 101 000); 40. BMW X3/X4 (13.5, 102 000); 42. VW Golf (13.7, 97 000); 44. Opel Insignia (14.1, 117 000); 47. BMW Серия 3 (14.3, 117 000); 48. BMW X5/X6 (14.5, 129 000); 51. Honda Civic (14.8, 79 000), 54. VW Polo (15.0, 76 000); 57. Ford Fiesta (15.2, 76 000); 61. Ford Focus (15.5, 91 000); 63. Skoda Fabia (15.9, 82 000); 68. Kia Sportage (16.7, 89 000); 76. Seat Leon (17.2, 96 000); 77. Opel Zafira (17.3, 104 000); 80. Skoda Octavia (17.9, 119 000); 88. Peugeot 308 (19.5, 92 000), 91. Hyundai i30 (19.8, 85 000), 91. Nissan Qashqai (19.8, 93 000); 97. Ford Mondeo (20.5, 127 000); 98. Renault Megane (20.9, 93 000); 103. VW Passat (21.7, 138 000); 104. Dacia Duster (21.9, 89 000); 106. VW Tiguan (22.1, 96 000)

ПОСЛЕДНИТЕ 10: 110. VW Passat CC (24.4, 115 000); 111. Fiat Punto (24.5, 75 000); 112. Renault Clio (24.6, 73 000); 113. Chevrolet Spark (25.0, 67 000); 114. Fiat Panda (26.6, 68 000); 115. Renault Twingo (27.0, 66 000); 116. Dacia Sandero (27.4, 75 000); 117. Peugeot 206 (28.7, 71 000); 118. Renault Kangoo (29.8, 90 000); 119. Dacia Logan (30.9, 99 000)

 

Тагове: tüv tuv 2019
0 от 500
  • #7
    14 rate up comment 3 rate down comment
    GT ( преди 5 години )
    Абе така ама, прави ми впечатление, че Голфа много зле, 42-ро място, а се води най-продаваната в Европа кола в C сегмента. Ако гледаш тази класация излиза че, цяла Европа си купува една сравнително проблемна кола?! От тоя сегмент виждам само Мазда 3 в топ 15, а пък тя не е толкова популярна. Ха ся де ? Де е истината...?
  • #6
    9 rate up comment 10 rate down comment
    ss ( преди 5 години )
    Абе, достоверна или не, класацията потвърждава това, което се говори и в България. Германските и японските- здрави, френските- кекави
  • #5
    13 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 5 години )
    За да е по-достоверно броя повреди трябва да се обвърже с изминалите километри а не само с годините. Както се вижда от таблицата разликата в средния пробег на автомобилите от различните модели е до 2 пъти. Порше 911 има 6 повреди на 100 бройки за изминати средно 50 000 км но Ауди Q5 има 8,7 повреди но за над 100 000 км което би трябвало да означава че Q5 има по-малко повреди на база изминати километри. Все пак докато е в гаража няма какво толкова да и се случи на колата.
  • #4
    28 rate up comment 6 rate down comment
    zxcfvs ( преди 5 години )
    Пълен смях са тия класации. Колко км е направило едно 911 за 7г. и колко една товарна Дачия?
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    :))) ( преди 5 години )
    Освен това цената определя и отношението към автомобила. Едното е работен кон за "долна" експлоатация, другото е в посока Порше 911, което си прекарва времето по съвсем различен начин ;)
  • #2
    30 rate up comment 7 rate down comment
    Tamonomuebaka ( преди 5 години )
    Карам Дачия Докер 2013 миниван -90Hp diesel. със всички ексти за модела.КМ ДО момента 96000.Проблеми -0.Ако класацията се прави от хора разбиращи а не от *** картинката ще е съвсем друга.
  • #1
    28 rate up comment 6 rate down comment
    .. ( преди 5 години )
    Дачия никога не е бил кой-знае какъв автомобил. Но за цената си - толкова.Прехвалени и далеч по-скъпи марки и модели конглокират Дачия-та. Излиза, че те са не по-малки коптори, само дето са няколко пъти по-скъпи от Дачия-та.Не ме разбирайте погрешно, не съм фен на Дачия, няма и да бъде, но виждам VW Tiguan редом до Дачия... малко ми иде "комично". Едното претендира да е кола, а другото не :)