Според широко разпространен мит, Германия дължи появата на легендарните са аутобани на Адолф Хитлер. Именно нацистите построили основните транспортни артерии на страната. А благодарение на активното строене на пътища през онези години, бил решен проблемът с безработицата. Всъщност, националсоциалистите имат връзка с аутобаните, но под формата на пиар и пропаганда.
10 мита за германските магистрали (ГАЛЕРИЯ):
Последният мит: че няма ограничения
Всички са чували за безлимитните германски магистрали, по които можеш да караш с колкото си искаш. И дори сме се възползвали от това благо на цивилизацията.
Но истината е, че далеч не всички аутобани са без лимити. Близо 30% са ограничени на 130 или дори 110 км/ч. За останалите 70% понякога се въвеждат временни ограничения, а освен това има препоръчителна максимална скорост от 130 км/ч. Не е наказуемо да караш по-бързо, но при злополука се отразява на застрахователната ти отговорност и съответно прави застрахователните ти премии драстично по-високи за години напред. Както се казва, всеки настъпва педала на свой риск.
Всички са чували за безлимитните германски магистрали, по които можеш да караш с колкото си искаш. И дори сме се възползвали от това благо на цивилизацията.
Но истината е, че далеч не всички аутобани са без лимити. Близо 30% са ограничени на 130 или дори 110 км/ч. За останалите 70% понякога се въвеждат временни ограничения, а освен това има препоръчителна максимална скорост от 130 км/ч. Не е наказуемо да караш по-бързо, но при злополука се отразява на застрахователната ти отговорност и съответно прави застрахователните ти премии драстично по-високи за години напред. Както се казва, всеки настъпва педала на свой риск.