IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кросоувърът X8 става най-скъпият автомобил на BMW

Луксозният всъдеход на баварците ще струва около 160 000 евро

Кросоувърът X8 става най-скъпият автомобил на BMW

Слуховете за излизане на BMW X8 започнаха още преди баварците да представят серийния си всъдеходен флагман X7. Според изданието BMW Blog, идеята за пускането на подобен автомобил е одобрена от ръковдството на компанията и той ще се появи през публика през 2020 г.

Кросоувърът X8 става най-скъпият автомобил на BMW

Бъдещото BMW X8 (производствен код G09) ще се предлага единствено с 4 места – с 2 луксозни кресла отзад, като ще използва платформата на X7, но ще бъде по-луксозен и по-богато оборудван. Предвижда се това да бъде най-скъпият модел на баварците, като цената му надхвърли 160 000 евро. За сравнение, в момента на върха на гамата на BMW като цена е i8 Roadster – 155 000 евро, докато базовото X7 започва от 84 300 евро.

Кросоувърът X8 става най-скъпият автомобил на BMW

Все още няма яснота с какви двигатели ще бъде оборудван бъдещият луксозен всъдеход, но най-вероятно той няма да получи 12-цилиндров мотор. Баварците постепенно започнаха да се отказват от този вид двигатели, въпреки че такъв се поставя на моделите на Rolls-Royce. Вървят слухове, че сред фейслифта BMW 7-Series ще остане без 6,6-литровия си V12 с 609 к.с. и 800 Нм и ако те се потвърдят, това би трябвало да означава, че и бъдещият X8 няма да се предлага с такъв агрегат.

Кросоувърът X8 става най-скъпият автомобил на BMW

В такъв случай новият кросоувър на баварците ще получи 4,4-литровия V8, чиято мощност може да бъде увеличена до над 600 к.с. Идеята на BMW е с този си модел да се конкурират с големия всъдеход Mercedes-Maybach, с топ-версиите на Range Rover, както и с бъдещото Audi Q9 (ако то все пак се появи). На прицел е и Bentley Bentayga.

Снимки: BMW

Тагове: bmw x8
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Поздравления за маркетолозите на BMW. След като има достатъчно клиенти да плащат по 150 хил.Евро за този булдозер ( а то определено има ), след време ще се появят сигурно и X10 и X12, които вече ще струват 200 -250 хил.Евро. За тях също ще има достатъчно клиенти. Докато има пътници, ще има и влакове за тях!
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    - ( преди 5 години )
    да го видя на околовръсното или в задръстване как ще ме изпревари със тоя слон.... нищо че съм с поло.... кво ще прегази кола за 1000лв и ще потроши кола за 200К ли? :)
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Добре, че България е пълна с такива като Пешо - 'по-умни богаташи'.
  • #18
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Пешо ( преди 5 години )
    Попов, и аз съм живял и работил в "Европата" и да ти кажа честно, моето впечатление е, че богатите демонстрират богатството по много различен начин от една кола. Примерно - изкачване на Еверест, свободно време за лични проекти, инициативи за подобряване на образование и т.н. Да ти кажа честно - скъпата кола е първата идея на по-простичкия човек, видял се с пари...
  • #17
    5 rate up comment 8 rate down comment
    пропов ( преди 5 години )
    ПешоТия коли не с правени за БГ. Аз живея в Европата и тук скъпата кола означава успех, социален статус и тем подобни реални и важни неща. Тук хората демонстрират нещо на базата на постижения. В БГ всички знаем че всичко е "наоборотное".
  • #16
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Пешо ( преди 5 години )
    Имам един приятел с Тойота Тундра. Като види подобни решетки в огледалото, особено присветкващи дълги-къси, набива спирачка и кара с 120. Един път един такъв ерген се беше забил в тундрата с тотал щета пластмаси отпред. Отдавна в България такива коли са демонстрация на липса на вкус, но не и на статус. Щото просто знаеш, че ги карат хора, които не разбират нито от коли, нито от статус. Пари се демонстрират по друг начин. Неслучайно ги продават в най-комплексарските страни - Русия и Изтока въобще
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Честно казано, производствената версия на Х7 е напълно приемлива в сравнение с непоносимата концепция. Като цяло проектирането на толкова огромни автомобили не е лесна работа. Трябва хем да се придадат хармонични пропорции, хем атлетизъм, хем елегантност.
  • #14
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Кеф ( преди 5 години )
    Бе вал съм го у фейса грозно е па на светофара му фърли една Молотовка да видиш как гори немски танк у градски условия.Хаха!
  • #13
    4 rate up comment 10 rate down comment
    пропов ( преди 5 години )
    Като я видите тая решетка в огледалото, да ви скрива и небето и слънцето, ще ви избива студена пот. А на светофара до фас ще и пускате само лек белтък от страх. Да, това е кола за демонстрация на превъзходство. И се справя добре с това. Щом простолюдието реве от нея още от снимките. Ме е кола за дребни сметкаджии. Затова не ви харесва.
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Скрунджо ( преди 5 години )
    до БеЕмВе-то:Мойто момче, ти за тия пари може да си купиш кола и апартамент, друг може да ди купи с тях тракторче, трети може да си купи 200 айфона, но никой от вас тримата няма да има грозен паркетен кросоувър, на който пише "аз имам кинти".Цената си е съвсем реална, това, че ти не можеш да си го позволиш е съвсем друг въпрос.