IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault показа нов дизелов двигател

Флагманът Blue dCi 200 ще бъде монтиран в Espace и Talisman

Renault показа нов дизелов двигател

Въпреки факта, че Париж изглежда ще стане първата европейска столица, която напълно ще забранява дизеловите двигатели, Renault актуализира гамата си Blue dCi. Като цяло френската компания ще пусне в експлоатация четири двигателя, включително флагмана Blue dCi 200, който беше представен тези дни.

Renault показа нов дизелов двигател

Всички те отговарят на най-новите стандарти за вредни емисии и се предлагат с автоматични трансмисии, основно със 7-степенната EDC, както и със CVT вариатор, като в Koleos.

Най-големият - dCi 200, развива 200 к.с. мощност и 400 Нм въртящ момент. Това е 2-литров двигател с един турбокомпресор. Също така има по-малко мощна версия от 160 коня, която ще замести би-турбо двигателя 1,6 dCi, като има 20 Нм по-голям въртящ момент - 360 вместо 340.

Използвайки новото решение SCR (селективна каталитична редукция), с което са оборудвани и двата двигателя, компанията е постигнала превръщането на емисиите на NOx в азот и вода. Намаляването на емисиите е постигано чрез поставяне на системата SCR по-близо до двигателя (в сравнение с предишните технологии), тъй като ефективността й зависи от температурата на отработените газове.

Renault показа нов дизелов двигател

Този двулитров двигател в две версии, който ще бъде пуснат в производство в Нормандия до края на годината, ще получат моделите Espace и Talisman. Освен това има dCi 120 и 150, за които вероятно сте чували. Това са 1.7-литрови двигатели, които заместват 1.6 dCi.

В същото време Renault представи и новия бензинов двигател TCe 225 EDC GPF, оборудван с технология за контрол на праховите частици (GPF). Той ще бъде произвеждан в Корея и ще се монтира на Espace и Talisman в комбинация със 7-скоростната трансмисия EDC.

Снимки: Renault
 

Тагове: renault
0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Самсунг Моторс е лична собственост на Рено, къде пък намесихте Нисан
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Пак французите измислиха пречистващата технология.Немците били "измислили" ново дизелово гориво а б е тия *** ли са бе те ще кажат още че и колелото са измислили.Немците са технологичен бантустан!
  • #9
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    Мерцедес ползва за баничарката си Vito (с всички еко-неприятности) един единствен дизел от рено 1.5dCi! За увредените от ползване на рено обаче те са "същите двигатели", кой знае защо в мн. ч. ... Т.е. слугата иска да се присламчи към Господаря, може би?
  • #8
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    БЕНЗИНОВИТЕ ДВИГАТЕЛИ НЕ СТРУВАТ, КАКВОТО И ДА ИМ МОНТИРААко не им зареждаш бензин а едни други горива екстра си струват - екологично + евтино гориво + евтина поддръжка.
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Мммм ( преди 5 години )
    Горе долу е същото,но преместено по-близо до мотора,за да няма загуба на топлина и от там до завишаване на нивата,то и заради това при тестове моторите на Рено показваха увеличени данни точно в първата 1-2 минути докато загрее системата и след това нивата падаха в нормите.
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Мммм ( преди 5 години )
    Библи, не четеш, дзизела е френски,а виж бензиновият мотор е съвместно с Нисан и за това е в Ю.Корея.
  • #5
    17 rate up comment 0 rate down comment
    dsad ( преди 5 години )
    Това SCR не е ли прословутия AdBlue?
  • #4
    10 rate up comment 21 rate down comment
    Библи ( преди 5 години )
    Новият и за баничарката на Мерцедес, че със стария само неприятности. Дано Нисан е поработил повечко върху този двигател.
  • #3
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Гибли ( преди 5 години )
    Новият и за Мерцедес.
  • #2
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    нови измерения на лицемерието.. редуваме новини "от еди-коя си година в еди кой си гред спират дизелите" със следваащата "марката Х представи нов дизелов агрегат"...Цирк..