IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Още един популярен седан стана жертва на кросоувърите

Toyota намалява производството на седана Camry заради слабото търсене

Още един популярен седан стана жертва на кросоувърите

Японската компанията Toyota ще намали производството на новото поколение на седана си Camry заради сериозен спад в търсенето. На първо време тази мярка ще засегне пазара в САЩ, съобщава агенция Bloomberg.

Още един популярен седан стана жертва на кросоувърите

Според информациите, продажбите на версията на Camry за Щатите всяка година падат с 5-6%, но въпреки това седанът си остава най-популярният модел японската марка на втория по големина пазар в света. Заради намалелия интерес, в Toyota ще спрат една от трите поточни линии в завода в Кентъки, където се сглобява Camry.

Основната причина за спадналите продажби на японския модел се дължат най-вече на продължаващото бурно развитие на SUV-сегмента. Продажбите на кросоувъри и всъдеходи растат непрекъснато през последните месеци, като постепенно изблъскват от пазара дори автомобили, които наскоро бяха начело по популярност сред клиентите.

Новото поколение на Camry се продава в САЩ и Канада от 2016 г., като амбициите на Toyota са той да се наложи и на европейския пазар. Там той ще измести Avensis, чието производство ще бъде спряно.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    още цифри ( преди 8 месеца )
    Още цифри, щото автокомедия не обича да дава точна информация: 2017 - 387,081 2016 - 388,618 2015 - 429,355 2014 - 428,606 2013 - 408,484 2012 - 404,886 Между другото ето и колко са продали ОТ ВСИЧКИ МОДЕЛИ на VW в Америката. 2017 - 339.676 2016 - 322.948 2015 - 349.440 2014 - 366.970 Поздрави на оня популярния.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    За 2017та са продали 387 000 камрита в щатите. Но за българската форумна анонимка са малки цифри и пише "А тази тойота никога не стана популярна." Не че сте смешни. Аутисти сте.
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    @анонимния към госта ( преди 8 месеца )
    Или искаш да кажеш че ти с удоволствие би карал нещо тип Фиат Мултипла или Крайслер ПТ Крузер. Хората са казали ако като слезеш от колата не се обърнеш пак да я погледнеш си сбъркал колата.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Бих казал че и C-HR-а е с доста добра визия и отвън и отвътре (до сега отвътре доста им куцаше на Тойота) и изглежда се радва на популярност. Стария Приус също хващаше око. Камри на мен не ми е много симпатично но с нетърпение чакам да видя новата Корола. @анонимния към госта: 80% от хората само по дизайн си избират колата. Огромна част от клиентите са доста боси технически. За тях има само дизайн и имидж на марката. За мен също диазйна е основно значение. Технологично всички са доста изравнени
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 8 месеца )
    Технологично е обяснимо, че при ел.колите челното съпротивление е от по-голямо значение, а седанът е с добри характеристики в тази област. При настоящи технологии и инфраструктура, в ел.СУВ има нещо много странно, дори сбъркано и критичните и мислещи хора, които искал ел. избират седан.
  • #7
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Tesla са капка в морето. А тази тойота никога не стана популярна. Едва ли има по-безличен модел изобщо.
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Achtung ( преди 8 месеца )
    Модел 3 на Тесла взема все по-голям дял от клиентите на седани в САЩ и най-важното по платежоспособната част, може би временна мода, а може би идващо бъдеще?
  • #5
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Госте, ти като жените колите по цвят ли ги избираш? Да ти ходи на маникюра и на обувките. Аман от джендъри! И кое точно дизайнерско решение те отблъсна? Много ми е интересно да го науча. И към какво се насочи, като те отблъснаха от Тойота?
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 8 месеца )
    Известни дизайнерски залитания отблъснаха интереса ми от Тойота през последното десетилетие. Субективно, единственият автомобил от марката, който ме интересуваше беше точно Камри, заради тип, сегмент, надеждност, дизайн. Залезът му е тъжен и симптоматичен, а идването в Европа е позитивно и е нещо като малка компенсация.
  • #3
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 месеца )
    Е то това е защото 'европейските изисквания' са да трака и да бълва канцерогенни мизерии. Иначе Тойота от край време имат много добри модели - Приус, Ярис, дори Авнсис за времето си беше отличен.