IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 легендарни бензинови двигатели

Тук съотношението Япония - Германия е 4:1

В съвременния автомобилен свят производителите могат да говорят часове за супертехнологиите, използвани за подобряване на двигателитге, за екологичността му, но по някаква причина почти винаги мълчат за неговата надеждност. Всъщност, модерните двигатели не могат да се похвалят със същата надеждност, която са имали тези преди десет години. Като 5-те в тази класация.
 

5 легендарни бензинови мотора (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Икуо Кажитани ( преди 1 година )
    Аве я апологетите на немски дараци да ни осветлят кой, кога и къде сефте извади 100 коня от литър, и това без духалки там некви
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Соичиро ( преди 1 година )
    Казваме Хонда- подразбираме двигател, казваме двигател - подразбираме Хонда! Dixit
  • #20
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Факт ( преди 3 години )
    Ако говорим за пробег,то Фолксвагеновите 1.8 (75 и 90 коня) оставят всички зад себе си-в БГ идваха над 500х.км,а после ги лашкаха къде ли не по кърищата с години.Още могат да се видят по пътищата!
  • #19
    21 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    К серията на Хонда също е здрава, даяни на 300к.с. на колелата.
  • #18
    4 rate up comment 8 rate down comment
    iliev555 ( преди 5 години )
    1.8 t VW да обаче зависи кой, този от първите генерации с кованите бутала си е чудесен мотор, много здрав, е има си и забележки но като цяло ее много сполучлив и носи на оптимизация и то доста сериозна, блокът е с високо качество и все пак това е валидно за първата генерация на този двигател тази със 150 коня стоково.
  • #17
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Kade e legendarniq 1.8T na VW???? За ТРЪЦ-а ли питаш?
  • #16
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    нуждата от легендарни двигатели рязко намалява. С навлизането на електричките и хибридите, за какво ти е милионник ДВГ който няма да може да караш след 10на години?!Сега да се направи една нова класация - бъдещите легенди - ел. мотори серия XYZ.
  • #15
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какво да кажем ние в България с барутарниците дето влизат нов внос на по 400 000 километра и след малко магия стават на по 150 хилки нов внос?
  • #14
    38 rate up comment 5 rate down comment
    Илиев555 ( преди 5 години )
    И тук в тази класация пак виждам снимка на един от наистина най здравите двигатели този на Тойота редовия шестак, за другите в класацията не мога да дам оценка но този който турбиниран се слагаше в супра е това наистина е абсолютно чудовище , носи на екстремен тунинг без никакви проблеми , извънредно здрав блок 1000 коня със сравнително нормални доработки , а може и още толкова . Това е легенда и не подлежи на коментар .
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Последният такъв двигател е 3.2-литровия ОМ648, слаган на Е320 CDI и Е280 CDI W211 до 2005. След това минаха на V-образния ОМ642 с алуминиев блок и много системи за намаляване на емисиите.Ето един умен човек - щом сложиха системи за намаляване на емисиии и всичко стана бул шит